آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 12:39   |   کد مطلب: 30503
قابل توجه کسانی که از دشمن خط می گیرند؛
شناخت امام حاضر، زمینه یاری امام غایب
امروز گوش و چشم عده ای به دستورات دشمن فرمان می پذیرد، در حالیکه شناخت و باور امام خامنه ای، زمینه شناخت امام زمان(عج) است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از "منبری ها" پریوش اسلامفر- حال که تب و تاب انتخابات فرو نشست و حضور حداکثری مردم، بر صفحه دیگری از تاریخ افتخارات این سرزمین مهر پیروزی نهاد، فرصت خوبی است تا در "اصل" این حضور کمی تامل کنیم.

همانطور که اعلام شد، درصد بالایی از نتیجه آراء با دیده بصیرت انتخاب و کاندیدای اصلح روانه مجلس شدند.

اگر از بعد دقیق تری بررسی کنیم، مورد تایید بودن مجلس منتخب، به این مفهوم است که نمره مثبت این پیروزی نه به نمایندگان مجلس، بلکه به ولایت شناختی خود مردم تعلق می گیرد.

رای مثبت یعنی اینکه، اکثریت افراد جامعه امام حاضر خود سید علی خامنه ای(مدظله العالی) را به حق شناخته اند و با انتخاب کاندید اصلح، به ولی فقیه بودن ایشان "آری" گفته اند.

اما هرچه باشد نمی توان از برخی انتخاب های غیر اصلح که رای دهندگان از نظر خود، آنان را اصلح می دانستند، چشم پوشید!!

آرائی که در این انتخابات حتی می شود از آن به عنوان میزان فهم سیاسی افراد آن شهر یا شهرستان رتبه داد!!! عده ای که رای "آری" آنان دقیقا با روشنگری های ولایت فقیه، ضد و نقیض بوده است!!!

آگاه سازی و کالبد شکافی انتخاباتی مجلس، آنقدر روشن بود که جا برای هیچ شکایتی نمی گذارد! به گونه ای که هرکس با توجه به انتخابی که انجام داده است، صحت و سقم انتخابش از نظر شخصی خودش تایید شده بوده و باید مسولیت قضاوتی که کرده را گردن بگیرد...

باهمه این شرایط و اینکه تقریبا همه دنیا رهبری کشور ما را می شناسند و به هوش و درایت ایشان غبطه می خورند، اما چگونه عده ای از همین مردم کشور خودمان، هنوز امام خود را نشناخته اند؟؟ یا اگر شناخته اند و به "ولی" بودن ایشان شهادت می دهند، چطور در بعضی موارد خلاف راهنمایی های ایشان عمل کرده اند؟؟ حال عمل که کرده اند، برچه اساسی روی اشتباه خود، اصرار صحت می ورزند؟؟

این عده ای که امام حاضر خود را نپذیرفته اند و دقیق توصیه های دشمنان را محور انتخاب خود قرار می دهند، چطور می خواهند امام زمانی که اصلا ندیده اند را، به رسمیت بشناسند؟؟

چگونه می شود گوش و دل این مردمی که از سیاست ها و دستورات دشمن فرمان می گیرد، روز قیام حضرت مهدی موعود(عج) ندای "آنا بقیه الله" ایشان را بشنوند؟

روزی که امام عصر(عج) طلوع کنند، در آن برهه از زمان که دیگر شناخت "حق" تنها به درجه ایمان و باور الهی هر فرد بر می گردد،  آنقدر باطل رنگ حق به خود می گیرد که جدایی این دو جبهه کار هرکسی نیست، چگونه چنین مردمی می خواهند امام زمان خود را یاری دهند؟؟

مگر می شود پیرو سخنان دشمن عمل کرد و با خوش باوری تمام، دم از سربازی در لشکر امام زمان(عج) زد؟؟

مخاطب این پیغام الهی رسول خدا(ص)، همه ما بوده و هستیم که فرمود " من مات ولم یعرف إمام زمانه، مات میتة جاهلیة"؛ یعنی هر کس بمیرد در حالى که امام زمانش را نشناسد، به مرگ جاهلى از دنیا رفته است.

به خود برگردیم...

نکند چشم باز کنیم و یک آن، خود را در مقابل صاحب زمان و زمین ببینیم، که شناخت و باور امام حاضر امام خامنه ای، زمینه شناخت و پیروی از امام غایب است.

اگر امروز، به حقانیت و درستی راه امام خامنه ای ذره ای شک داشته باشیم و دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران که سال ها بغض و کینه این ملت و کشور را داشته و دارند، به عنوان راهنمای خود قرار دهیم، قطعا در یاری امام زمان نیز، از قافله جدا خواهیم شد و خدای نکرده به خیل مغضوبان خواهیم پیوست.

الحمدلله هنوز هم فرصت باقی است و به خاطر خودمان هم که شده، حیله ها و خصم دشمن را به یاد آوریم و بدانیم که طبق وعده قرآن کریم، آنان تا نابودی کامل ما مسلمانان، دست از خباثت نخواهند کشید و باور کنیم که امروز به جز امام خامنه ای، کسی دیگر را توانای آن نیست که پرچم انقلاب ما را به دست پسر فاطمه(عج) برساند.

انتهای پیام /ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal