آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1395 - 12:03   |   کد مطلب: 30840
یادداشتی به مناسبت روز پدر برای رهبر انقلاب؛
پدر معنوی کشورم روزت مبارک
رهبرم؛ ای پدر معنوی کشورم روزت مبارک

به گزارش آوای سیدجمال؛ جامعه اسلامی ایران به عنوان یک خانواده بزرگ در نظر بگیریم، در واقع رهبر معظم له پدر این خانواده بزرگ محسوب می‌شود.

 

پدری دلسوز و مهربان که سخنانش بر دل مینشیند و آرام میگیرد و وقتی این خانواده بزرگ به مشکلی بر می‌خورد چه خوب با آن سخنان گهربارش فرزندان این خانواده را مدیریت می‌کند.

 

افرادی از پیر و جوان گرفته تا  کودک و نوجوان به عنوان فرزندان این خانواده بزرگ نقش آفرینند؛ برخی در لباس کارگری و کارمندی، برخی دیگر  در جایگاه اداری و حکومتی.

 

 برخی از این فرزندان خلف و برخی ناخلف؛ فرزندانی که یا سربه راه هستند یا ناخواسته به بیراه رفته و می‌روند؛ بعضی از این فرزندان خون به دل می‌کنند پدر را؛ بعضی هم پا در رکابش دل می‌سوزانند برای این خانواده بزرگ؛

 

در  واقع آقای حسن روحانی یکی از فرزندان این خانواده بزرگ ایرانی است که به لطف دیگر فرزندان این کشور چند سالی است، بر  صندلی ریاست جمهوری تکیه زده.

 

 آقای روحانی یکی از ارکان این خانواده است که خواسته یا ناخواسته به بیراهه می‌رود . قدر پدر این خانواده ندانسته و حرف خود تکرار می‌کند.

 

این حسن آقا در ابتدای خدمتش برای این خانواده بزرگ با نشان دادن کلیدی به دنبال راهگشایی مشکلات مردم بود و امروز می بینیم که این کلید که هیچ شاه کلیدش نیز دری از مشکلات این خانواده را باز نکرد.

ایشان با بی برنامه گی‌ها و بی توجهی ها به حرف‌های پدر خانواده حرف از برجامی زد که نه تنها سودی نداشت بلکه  نافرجام شد.

 

 با تلف کردن چند سال از عمر این خانواده دست دیگر اعضای خانواده را در پوست گردو گذاشت و امروز می بینیم که دیگر فرزندان این خانواده که مردم محسوب می‌شوند، چطور در شهرها و روستاهای کوچک  با سختی‌ها و مشکلات روز به روز سفره هاشان به آب می رود.

 

 پدرم مهربان و دلسوز کشورم؛ رهبر عزیزم؛ که نامت در سرتاسر جهان چون غنچه ای شکفته  و منویات و سخنان دلنشینت آویزه گوش هر فرد غربی می‌شود؛ به جز خودی‌ها و اعضایی از این خانواده بزرگ؛

 

 این در حالی است که فرزندان ناخلف این خانواده با بی تفاوتی از کنار سخنان گهربار پدر خانواده که دلسوز است، می‌گذرند.

 

 آقایم، مولای زمانه ام ؛ این را بدان که هستند کسانی در شهر و روستاهای کوچک که دل و قلبشان برایت می تپد و تا جان در بدن دارند آماده فرمانبرداری از شما هستند.

 

رهبرم؛ ما شهرنشینان شهرهای کوچک و روستانشینان روستاهای دور افتاده همیشه دعاگوی سلامتی شما هستیم، چون بعضی از این اعضای خانواده ات که خون به دلت می‌کنند نیستیم  و همیشه پا در رکابت دل می‌سوزانیم برای این انقلاب؛

 

ای کاش این ایام که به نام مولایمان حضرت علی(ع) است و این روز به یاد این شیرمرد شیعه به نام روز پدر نامگذاری شده، با بوسه بر دستان پدر مهربان و دلسوز کشورم، قدردان توجه و لطف بیکران او در این زمانه سخت باشیم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal