آخرین اخبار

11. بهمن 1397 - 13:07   |   کد مطلب: 31981
نباید مصادف شدن سالروز ورود امام(ره) به میهن با روز جمعه، این روز را به فراموشی سپرد و انتظار می رود مسئولان اسدآباد با اجرای برنامه های شاد و انقلابی تداعی کننده خاطرات این روز باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، فردا اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است.

 

معمولا رسم بر این است که در ایام دهه فجر در سطح شهرستان‌ها مراسمات مختلفی از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که به ریاست فرماندار است، برنامه ریزی می‌شود.

 

از جمله این برنامه ها آذین بندی سطح شهر توسط شهرداری و نصب بنرهایی به همین مناسبت بر درب ادارات است که انجام شده است.

 

امسال اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با روز جمعه است و در اسدآباد هم مانند دیگر شهرها برنامه‌های را برای این ایام تدبیر شده است.

 

بنابه اعلام روابط عمومی فرمانداری اسدآباد فردا دو برنامه سخنرانی فرماندار پیش از خطبه ها و شرکت همه مردم و مسئولان ادارات و نهادها در این اجتماع عظیم نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

باتوجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتظار می رود که در راستای ایجاد شور و نشاط در سطح شهر مسئولان برنامه ای را مجزا از سخنرانی مسئولان برای سالروز ورود امام(ره) در میدانی که به نام امام ره نامگذاری شده داشته باشند.

 

از جمله برنامه پیشنهادی برای این روز میتوان به پخش سرود انقلابی، گلباران هوایی ، توزیع شربت و شیرینی، روشن کردن اسپند در این میدان که یادآور ورود امام ره به میهن باشد، اشاره کنیم.

 

نباید به دلیل مصادف شدن سالروز ورود امام(ره) به میهن اسلامی با روز جمعه، این روز را به فراموشی سپرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal