آخرین اخبار

29. فروردين 1398 - 12:43   |   کد مطلب: 32368
با استعفای فرماندار اسدآباد باید منتظر ماند تا کدام دست غیبی می خواهد از راه برسد و این سیستم وقت گذرانی را به یک مدیریت جهادی تبدیل کند.

به گزارش آوای سیدجمال، در اخبار آمده است که فرماندار محترم اسدآباد در شرف تودیع هستند، خبری که هرچند از ابعاد مختلف نیاز به بررسی است اما از دیدگاه عامه مردم این آمدن و رفتن ها خساراتی دارد که متاسفانه تمامی آن از جیب ملت پرداخت می شود.

 

اولین خسارت این نوع جابجایی ها نصب بنرهای رنگارنگ با عناوین مختلف از سوی ادارات و سازمانها در خوش آمدگویی به مدیران شهرستان است که دامنه پایان آن تقریبا تا آستانه پایان مسؤلیت مدیر منتصب پیش می رود.

 

از لیاقت و شایستگی این مدیران گرانقدر گرفته تا توانمندی های مدیریتی قدرتمند آنان و بعضا خصوصیات اخلاقی برجسته این بزرگواران در بنرهای نصب شده در جای جای این شهرستان مظلوم به چشم می خورد.

 

راستی چه کسی پاسخگوی جابجا شدن زودهنگام این مدیران است؟ مگر غیر این است که اینها مامور ساختن و آباد سازی این شهرستان هستند.

 

آیا مدیری می تواند در کمتر از چهار سال آنهم با ساکن شدن در شهرستان و متمرکز شدن بر مشکلات اولویت دار مردم باری از روی دوش آنان بردارد؟ اگرغیر این است چرا نمایندگان مجلس، ریاست جمهور و برخی سازمانهای دولتی با مدیریت چهارساله و هشت ساله اداره می‌شوند؟

 

آیا کسی هست که با رفتن یک مدیر نمودار عملکرد آن را در حوزه های مختلف بصورت علمی و واقعبینانه ترسیم نماید و مردم را در جریان میزان عملکرد مثبت یا منفی آن قرار دهد؟

 

چگونه می خواهیم به آبادانی شهرستان برسیم در جایی که هیچ مسؤلی در قید نرخ بیکاری اسدآباد نیست؛ چگونه می توانیم امیدوار به آینده باشیم زمانی که در جذب بودجه های ملی رتبه آخر در استان را داریم؟

 

چگونه می خواهیم به منویات رهبر انقلاب در پیشبرد اهداف چهل ساله انقلاب جامه عمل بپوشیم در حالی که مدیران شهرستان از ساکن شدن در آن ابا دارند؟

 

چگونه می توانیم پیشرفت کنیم تا زمانیکه چاپلوسی ها و خوش‌رقصی های اداری جایگزین مدیریت جهادی و انقلابی شده است؟

پارتی بازی، رانت خواری، حق مردم خوری، ضایع کردن حقوق کارگر ، بی توجهی به معیشت مردم، خوش آمد گویی و هدایای بدرقه بی مورد مدیران و صدها عیب و نقص و بدعت های اداری را که نشأت گرفته از خوی اشرافیگریست، چگونه توجیه نماییم؟

 

در کدام کشور دنیا مسؤلی به راحتی و بدون پاسخگویی به جدول بیلان کاری خود جابجا می شود؟

 

فرماندار اسدآباد اعلام می‌کند، در جلسه شورای مسکن اسدآباد در جذب تسهیلات مسکن روستایی آخرین رتبه استان را دارد، در شورای اداری مطرح نرخ 12 درصدی بیکاری در اسدآباد زیبنده نیست؛  خب چه کسی پاسخگوست؟

 

حال باید منتظر ماند تا کدام دست غیبی می خواهد از راه برسد و این سیستم وقت گذرانی را به یک مدیریت جهادی تبدیل کند و در خاتمه برای تمامی مسؤلین شهرستان توفیق خدمت خالصانه ازخداوند مسئلت داریم.

منبع: نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal