آخرین اخبار

9. خرداد 1398 - 10:50   |   کد مطلب: 32621
دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد در بیانیه ای صادر کرد
روز قدس؛ روز نمایش آزادیخواهی و عدالت طلبی در جهان
هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد بیانیه را به مناسبت روز قدس صادر کرد

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت روز قدس هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد بیانیه را صادر کرد که در این بیانیه آمده است:

 

روز قدس، تجلی استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است. نامگذاری این روز توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که نقطه عطف همبستگی مسلمانان جهان است، ثمرات بسیاری برای جامعه مسلمین در پی داشته است.

 

ملت ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرارداده است .حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب (مدظله العالی) است.

 

بدینوسیله از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد و آحاد مردم شریف و بصیر دیار سید جمال که خود از منادیان وحدت و اخوت در جهان اسلام بوده است، دعوت به عمل می آید تا با حضور در راهپیمائی روز قدس سال 1398، بار دیگر جلوه ای از حضور در مکتب اتحاد و وحدت کلمه را نمایان کرده و با شرکت در نماز دشمن کوب جمعه، ندای همراهی با انقلاب ستمدیدگان جهان و زخم خوردگان صهیونیسم بین الملل سر دهند.

 

وعده ما جمعه دهم خرداد نود و هشت در عرصه عدالتخواهی روز قدس.

منبع: نافع

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal