آخرین اخبار

14. دى 1398 - 16:58   |   کد مطلب: 34512
در پی شهادت سردار سلیمانی؛
آخرین ماموریت
شاید آخرین ماموریت شهید سردار سلیمانی از جانب خدا صادر شده که خون او با سردار ابوالمهندس عراقی را درهم بیامیزد و بنیاد ظلم و جور و اشغالگران را رقم بزند، همانطوری که شهادت حضرت حمزء آغازگر آن بود.

به گزارش آوای سیدجمال، در جنگ احد و شهادت حضرت حمزء و جمعی از یاران و در حالی که روحیه سپاه اسلام تضعیف شده بود، به دستور ابوسفیان، رجزخوانی از سپاه مشرک بر بلندی ایستاد و از پیروزی خود و تعداد کشته‌گان سپاه اسلام گفت، با غرور تمام تعداد کشته‌گان و قیاس آنها را به رخ کشید.

 

شخصی به دستور حضرت محمد (ص) در پاسخش گفت کشته‌شدگان ما شهید هستند و در بهشت جای دارند اما کشته‌گان شما در قعر جهنم‌اند ،  بعد از جنگ احد قدم به قدم نصرت الهی نمایان شد  و چند سال بعد مکه توسط سپاه اسلام فتح شد و دیگر نه ابوسفیان نفس کشید و نه یارانش.

 

بر کسی پوشیده نیست که حاج قاسم سلیمانی تشنه شهادت و آرزوی رسیدن به آن دعای هر شبش بود، گریه‌های آشکار و پنهان او در فراغ دوستانش نمایان بود، شهادت برای همچنین شخصی همانند تشنه لبی است که در یک کویر برهوت به چشمه ذلالی برسد و حالا او رسیده است.

 شاید آخرین ماموریت او از جانب خدا صادر شده است، ماموریتی که خون سردار حاج قاسم ایرانی و سردار ابوالمهندس عراقی را درهم بیامیزد و بنیاد ظلم و جور و اشغالگران را رقم بزند همانطوری که شهادت حضرت حمزء آغاز گر آن بود.

 یقینا حاج قاسم و حاج‌قاسم‌های زیادی در این دریای پر خروش وجود دارد و به برکت فرماندهی فرمانده کل قوا آمده‌اند تا سنگر ایشان را خالی نگذارند؛ راستی چه سعادتی بالاتر از اینکه اشکهایمان را نثارش می‌کنیم، عزاداریمان را جهانی می‌کنیم و در شأن آن عزیزان مراسم گرامیداشت را به بهترین شکل برگزار می‌کنیم.
 
اما حق انتقام خون این عزیزان را برای خود محفوظ میدانیم و آماده‌ایم تا جان خود را در این راه به فرمان مقام معظم رهبری تقدیم کنیم، صبر و تحمل و تدبیر  را پیشه کنیم، خدا با ماست.

قاسمعلی زارعی
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal