آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1399 - 13:25   |   کد مطلب: 35758
تحلیل یک مستند در شبکه 4؛
کسب تجارب جالب و جذاب «مرگ موقت»
«زندگی پس از زندگی» مستندی است که امیدواریم تکانه ای و بیدارباشی باشد به جان ما انسان‌های غافلی که دنیای پس از مرگ را به دست فراموشی سپرده و و تا خرخره غرق زندگی مادی و اسیر تَلَذُذ و تَفَرُّد و قسط و ماشین گشته ایم.

به گزارش آوای سیدجمال، برنامه ای به نام «زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

این موضوع نه تازه است و نه ایرانی!، بلکه پدیده ای است به قدمت زندگی!

این برنامه، روایتی بسیار فاخر، زیبا، تاثیرگذار و دیدنی از مسافران برگشته از دنیای پس از مرگ می باشد، مسافرانی که از آن دنیا باز گشته اند و برای ما خبرهایی دارند!

سخنان این افراد جزو رازهای مگو نیست، تجربه های این افراد تجربه موت اختیاری هم نیست، قصه های این مسافران، ربطی هم به منازل و کشف و شهودهای عرفانی ندارد.

آنچه نقل می‌شود تجربه شیرین و جذاب مربوط به  مرگ انسان‌های عادی است و دلالتی به مقام معنوی آنها هم ندارد بلکه به اذن خداوند روح برای مدتی از بدن افراد جدا می شود و چون مرگ دائمی آنان مقدر نگردیده، باز به بدن بر می‌گردد.

ان شاء الله این مستند تکانه ای و بیدارباشی باشد به جان ما انسان‌های غافل که حالمان هم خوش نیست و دنیای پس از مرگ را به دست فراموشی سپرده ایم و تا خرخره غرق زندگی مادی این دنیا گشته ایم و از خود بیخود شده  و اسیر تَلَذُذ و تَفَرُّد و قسط و ماشین گشته ایم.
باید بدانیم دنیای دیگری هم وجود دارد که آن، اصل و سرمد است.

این مستند هشداری به جان ماست که زود فراموش می کنیم و آسان فریب می خوریم!

مرغ باغ ملكوتم، نیم از عالم خاك
چند روزی قفسی ساخته‌اند از بدنم

عباس بهرامی مشعوف

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal