آخرین اخبار

14. خرداد 1399 - 13:14   |   کد مطلب: 35893
معرفی اسلام امریکایی و مقایسه آن با اسلام ناب محمدی نقطه کلیدی این آگاهی بخشی به جامعه بشری بود که امام ره با درایتی وصف ناپذیر آن را در ذهن تاریخ نهادینه کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز سالگرد عروج ملکوتی مردی از مردان خداست که ابعاد شخصیتی آن مرد بزرگ می بایست تا قرن ها مورد کنکاش و بعنوان الگویی از انسان والا در اختیار نسلهای آینده قرار بگیرد.

 

راستی خداوند چه عظمتی در روح انسان قرار داده است که آسمان ها و دریاها و کهکشانها در مقابل این بزرگی سرتعظیم فرود می آورند.

 

روح الله، رهبری بود که با الهام از معصومین و انبیای الهی در سیر الی الله خود یک جهان را با خود همراه کرده بود.

 

او با نفس مسیحایی خود در قرن چهاردهم هجری اسلام ناب را به جامعه بشری هدیه کرد و غبار جهالت ، گمراهی و انحراف را که توسط شیاطین روزگار برچهره دین پاشیده شده بود، زدود.

 

معرفی اسلام امریکایی و مقایسه آن با اسلام ناب محمدی نقطه کلیدی این آگاهی بخشی به جامعه بشری بود که وی با درایتی وصف ناپذیر آن را در ذهن تاریخ نهادینه کرد.

 

طاغوت ستیزی و نشان دادن صراط مستقیم از شاخصه های مردان خداست که امام خمینی رحمه الله علیه در این عصر آن را به روح بشریت دمید و در دوران خفقان دنیای شرق و غرب  آزادی و استقلال واقعی را ابتدا به مردم ایران و سپس به تمامی آزادگان جهان اهدا نمود.

 

او که بجز یک تسبیح سلاح دیگری در دست نداشت توانست بمبهای هسته ای و سایر سلاحهای مخرب ساخت دست بشر را خنثی و حرف حق و منطق الهی را جایگزین آن نماید.

 

شعار پیروزی خون بر شمشیر که امام به تاسی از مقتدای خود امام حسین  علیه السلام بر آن معتقد بود ،توانست ابهت ابرقدرتها را شکسته،کمونیسم را به زانو درآورده و لیبرالیسم را به چالش بکشد

 

امروز خط مسیر حرکت آن بزرگمرد تاریخ معاصر توسط مردی از سلاله پاک همان سلسله دنبال می شود که فتح کاخهای ستم جباران تاریخ در دستور کار ایشان قرار دارد.

 

صبر و شکیبایی مثال زدنی،عقلانیت و فرزانگی،شجاعت و شهامت،تقوا و پاکی،ایثار و ازجان گذشتگی و ایستادگی و مقاومت،امیدواری و آینده نگری،پیر اندیشی و جوانگرایی از شاخصه های بارز این رهبر عزیز است که امروز مردم ایران و مسلمانان جهان مفتخر به آن هستند.

وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ﴿۵﴾
ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!

ان شاالله
صمدمرادی مهر

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal