آخرین اخبار

29. خرداد 1399 - 11:11   |   کد مطلب: 36018
در پی واکنش ناقص اداره آموزش و پرورش اسدآباد به خبر آوای سیدجمال یک خبر، جوابیه و یک توضیح منتشر می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی درج خبر مربوط به مصاحبه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد مبنی بر اینکه ثبت نام رایگان در مدارس دولتی نداریم ، جوابیه مختصری در کانال فرهنگیان اسدآباد و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منتشر شده است .

  http://avayseyedjamal.ir/node/35995

 

در این جوابیه آمده است که در مدارس دولتی فقط هزینه های بیمه و کتاب دریافت می شود و کمک های داوطلبانه نیز به حساب آموزشگاه واریز می گردد .
همچنین تیتر خبر را برداشت شخصی خبرنگار ذکر کرده است که مورد تایید اداره آموزش و پرورش نمی باشد  .

 

#آوای_سیدجمال : بر خلاف ادعای روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اسدآباد ،خبر مذکور بر اساس جملات مدیر این اداره تنظیم گردیده است و اصولاً جایی برای اعمال نظرات شخصی در تنظیم خبر نمی باشد . مستندات نیز موجود است که در صورت نیاز به مراجع ذیربط ارائه خواهد گردید .

 

همچنین اصول حرفه ای کار ایجاب می کند در صورتیکه مدیر یک اداره نسبت به خبر منتشر شده انتقاد یا نکته ای داشته باشد ، به صورت مکتوب به خود آن رسانه منعکس نماید . بدون شک آوای سیدجمال هم به عنوان تنها رسانه و پایگاه خبری رسمی و دارای مجوز شهرستان اسدآباد اصول حرفه ای کار را رعایت خواهد کرد .

 

نکته آخر هم اینکه منتظر اعلام رسمی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در خصوص اجبار برخی از مدارس برای دریافت کمک داوطلبانه ! از والدین هستیم و اینکه مرجع پیگیری و برخورد با تخلفات احتمالی معرفی شود .

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal