آخرین اخبار

1. مهر 1399 - 11:53   |   کد مطلب: 36906
نویسنده کتابهای دفاع مقدس در اسدآباد:
جنگ جنگ است، به پشتوانه ۸ سال دفاع میدان خالی نکنیم
یک نویسنده کتابهای دفاع مقدس در اسدآباد نوشت: کاش می‌شد به عقب برگشت به همان ۸ سال حماسه ماندگار؛ به همان ۸ سال عشق و جنگی که مردانی را بی‌ادعا کرد تا دیگر نگوییم " کجایند مردان بی‌ادعا".

به گزارش آوای سیدجمال، فاطمه بگزاده نوشت:  زیباترین جای دنیا کجاست؟ اصلا کجا آدم را آرام می‌کند؟

بی‌شک هر انسانی برای آرام کردن طوفان دلش یک جایی را دارد، اما زیباترین جای دنیا همان گلزار شهداست.

 تابستان و زمستانش عطر گل‌محمدی دارد و بهار همیشه در آنجا خیمه زده. عشق با تمام وجود راهی دلت می‌شود و آرامش چنان توی دلت آرام می‌گیرد که حس می‌کنی در گلزار شهدا به خدا نزدیک‌تری.
کاش می‌شد به عقب برگشت به همان ۸ سال حماسه ماندگار؛ به همان ۸ سال عشق و جنگی که مردانی را بی‌ادعا کرد تا دیگر نگوییم " کجایند مردان بی‌ادعا" .

 

انگار همه‌مان در امروز آرامش این اتفاق نظر را داریم که خوب اگر آن موقع ما هم بودیم می‌رفتیم و می‌جنگیدیم. اما از یاد نبریم که شهادت هنر مردان خداست.

 

آنهایی که سینه سپر کردند از زن و فرزند و زندگی گذشتند تا این آسایش را برای ما رقم بزنند. به جایی رسیده‌ایم دیگر امروزها با دیروزها فرقی ندارد. جنگ جنگ است، هر جنگی، حتی جنگ نرم. پس بسم‌الله بگوییم و میدان خالی نکنیم.

 

دفاع مقدس ۸ ساله ما پر از رمزو رازهایی است که با هیچ قلمی به تصویر کشیده نمی‌شود، رازهایی از جنس خدایی بودن و به عرش رسیدن.

 

مردان و زنان دفاع مقدس در آبستن لحظات پر از حوادث جنگ عاشقانه قدم برداشتند و دلیرانه تار ماندن نواختند تا زمزمه مقاومت‌شان به گوش کسانی برسد که به‌خیال‌شان مهر باختن را به صورت این مرز و بوم زده‌اند.

 

به قول حاج‌قاسم‌مان: ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم. شما جنگ را شروع کردید و ما تمامش می‌کنیم.
اینجا سرزمین ابراهیم همت‌هاست. هنوز عطر نفس‌های حسن باقری‌ها و شهید کاظمی‌ها را می‌توان شنید.
به پشتوانه ۸ سال دفاع ماندگار می‌ایستیم و به دشمن می‌فهمانیم بازماندگان همان نسل جنگیم...
فاطمه بگزاده

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal