آخرین اخبار

23. آذر 1399 - 9:31   |   کد مطلب: 37642
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:
به خاطر شب یلدا عمر عزیزان خود را کوتاه نکنیم
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: به خاطر طولانی شدن یک دقیقه‌ای شب یلدا عمر عزیزان خود را کوتاه نکنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، عاطفه‌ سمایی ضمن تشکر از مردم فهیم دیار سیدجمال در رعایت پروتکل‌ها از همشهریان درخواست کرد که با تداوم منع ترددها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کنترل اپیدمی کرونا کمک کنند.

 

 وی تصریح کرد: شیوع پیک سوم بیماری کرونا در آبان ماه با رعایت پروتکل‌ها توسط مردم و همراهی همه جانبه سایر ادارات با محوریت فرمانداری، نهادهای امنیتی و نظامی موجب کاهش بار مراجعات، بستری و مرگ و میر در شهرستان شد و کمک شایانی به کنترل بیماری در شهر کرد.

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با ابرازامیدواری نسبت به تداوم محدودیت‌ها حداقل تا پایان آذر ماه، خطر شب یلدا را متذکر شد و گفت: خطر انتقال بیماری در دورهمی‌های کوچک خانوادگی که در مناسبت‌هایی چون شب یلدا مرسوم است بسیار بالا است و درخواست می‌کنم به خاطر طولانی شدن یک دقیقه‌ای یک شب، عمر عزیزان خود را کوتاه نکنیم .

 

وی افزود: کرونا مصیبتی است که مدیریت آن نیازمند همت و همراهی همه مردم در مرحله پیشگیری است.

 

سمایی همچنین عنوان کرد: در همین دو هفته اخیر محدودیت‌ها، بار کاری کادر درمان بسیار کاهش یافت و موجب تمرکز بر درمان بیماران حاد شد به طوری که در همین دوره بار مراجعات اورژانس۵۲ درصد، بار تصادفات و تروما ۴۶ درصد و مسمومیت‌ها ۱۴ درصد کاهش یافت.

 

وی ضمن تقدیر از مساعدت شهروندان همت والای مردم فهیم شهرستان را تحسین کرد و گفت: از همراهی سایر ادارات به ویژه فرمانداری،  نیروهای بسیجی، انتظامی و برادران و خواهران دلسوزم در ستاد صیانت نیز قدردانی می‌کنم.

منبع: بسیج

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal