آخرین اخبار

11. آبان 1400 - 14:17   |   کد مطلب: 40480
ایران عزیز ما سراسر امید و شجاعت است همانطور که در جنگ تحمیلی شاهد افتخارآفرینی های جوانان و نوجوانانی بودیم که چشم حیرت جهانیان را به خود دوخته بودند؛ جوانانی که بارها ثابت کرده اند که تا پای جان پاسدار این خاک معطر به عطر شهدا هستند. از نوابغ این جنگ همچون مهدی زین الدین و حسن باقری گرفته تا از خودگذشتگی های ابراهیم هادی و حسین فهمیده تا اکنون که نام علی لندی هر انسانی را به تفکر وا میدارد، تفکر در عمق جهان‌بینی نوجوان هایی که گاه دست رد به سینه شان میزنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، ایران عزیز ما سراسر امید و شجاعت است همانطور که در جنگ تحمیلی شاهد افتخارآفرینی های جوانان و نوجوانانی بودیم که چشم حیرت جهانیان را به خود دوخته بودند؛ جوانانی که بارها ثابت کرده اند که تا پای جان پاسدار این خاک معطر به عطر شهدا هستند. از نوابغ این جنگ همچون مهدی زین الدین و حسن باقری گرفته تا از خودگذشتگی های ابراهیم هادی و حسین فهمیده تا اکنون که نام علی لندی هر انسانی را به تفکر وا میدارد، تفکر در عمق جهان‌بینی نوجوان هایی که گاه دست رد به سینه شان میزنیم.

 

 

به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سیزده آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش آموز است و به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل استکبار است.

 

سیزده آبان یادآور ضربه به هیبت دروغین پوزه ی اهریمنی بود که به ذهن جهانیان شکست ناپذیری و سلطه را القا کرده بود؛ ضربه ای از جنس نوجوان ها.

 

 

و هرگز فراموش نمی کنیم افول آمریکا دستاورد استکبارستیزی جوانان ماست که با دادن جان خود رقم زدند و تا نابودی آن راهی نمانده است…

 

 

جوانانی که از دلاوری های رییسعلی دلواری و ستارخان و باقرخان به زمزمه های تهرانی مقدم و صلابت حاج قاسم سلیمانی رسیدند نیازمند نگاه ویژه و اعتماد و باور همه جانبه ما هستند؛ که همواره در حرف اولویت ما هستند اما در عمل جوان گرایی را خطری برای نظام میدانیم!

 

 

این کشور را جوانانی به آغوش گرفته اند که جان خود را برای بودن ایران میدهند، باکی از روباه صفتان ندارند و پای عهد با رهبرشان هستند.

 

 

ایران و ایرانیان سال هاست سیاست های عدالت زدا و مستکبرانه آمریکا را شکسته و پای در محور مقاومت گذاشته اند. این شجره خبیثه که خود را سردمدار پرچم حقوق بشر میداند با تحریم های فراوان و تحت فشار قرار دادن مردم از لحاظ مادی، حتی از تحریم های دارویی هم ابایی نداشت! اما جوانان ما تهدید ها را به فرصت تبدیل کرده و در هر عرصه ای افتخار آفریدند.

 

 

 

و ما با تکیه بر همین جوانان این انقلاب را از تنگاها عبور داده و پرچم آن را به دست صاحب اصلی اش تقدیم خواهیم کرد. ان شاءلله

نگین سلطانی وش؛ عضو شورای گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal