آخرین اخبار

23. بهمن 1400 - 9:23   |   کد مطلب: 41437
روز گذشته مردم انقلابی اسدآباد با حضور بی نظیر و بی منت خود ثابت کردند که پای آرمانهای انقلاب مانده اند و حال این مسئولان هستند که باید به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، دیروز ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ ، #مردم فهیم ، #دارالجهاد، غیرتمند، #انقلابی و غیور  #اسدآباد، #پالیز و #آجین همچون بسیاری از مردم ایران نه در حرف بلکه در عمل با وجود همه گرفتاری‌ها و مشکلات معیشتی میدان حماسی و دشمن شکن راهپیمایی امسال را در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و رهبری تنها نگذاشتند.

 

 

همانطور که آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن گفت اینکه مردم آمده اند به معنای نداشتن مشکلات اقتصادی نیست، بلکه معنایش این است که ما به وظیفه خود عمل کردیم و حالا نوبت مسئولان است که به وظیفه خود عمل کنند و مشکلات مردم را حل کنند، مردم آمدند اما به عشق رهبر و انقلاب آمدند.

 

 

شاید ما رسانه‌ای‌ها هم علی‌رغم تلاشمان آنگونه که باید نتوانستیم این شکوه حضور حماسی مردم عزیز و هوشیار و بابصیرت را بنگاریم و به تصویر بکشیم.  چرا که هیچ چیز مانع از حضور آنان، نه کرونا، نه ضعف برنامه‌ریزی و نه ضعف اطلاع‌رسانی و نه جنگ روانی دشمن!

 

 

البته ناگفته نماند این #بهمن_تماشایی امسال با انبوه محتواهای تولیدی رسانه‌ای‌ها و دلسوزان انقلابی بر بام فضای مجازی دنیا قرار گرفت و ترند جهانی شد و در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 

 

حال بر خود وظیفه دانستم که به عنوان #رسانه_انقلابی از اینکه انقلاب و رهبری را تنها نگذاشتید و یکبار دیگر با #حضور تکلیفمدارانه تان، همچون همیشه حماسه ساختید، #قدردانی کنم. البته انتظار می رفت که تا به این ساعت تقدیر مسئولان ارشد ما بدستمان می‌رسید و قدردان این حضور بی منت تان می‌شد. اگرچه انتظارها بر این است که مسئولان این شهر با عمل و دلسوزی‌شان قدردان حضورتان باشند.

 

لیلانظری‌فرهودی_مسئول و خبرنگار پایگاه خبری #آوای_سیدجمال

 

#آوای_سیدجمال؛ نخستین و تنها سایت خبری #دارای_مجوز از وزارت ارشاد در #اسدآباد
https://t.me/avaseyedjamal

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal