آخرین اخبار

24. فروردين 1401 - 10:48   |   کد مطلب: 41940
در حالی که رئیس جمهور دولت مردمی به اثرگذاری نقش رسانه‌ها در افزایش اعتماد عمومی ایمان و اعتقاد دارد و نقد آنان را خوب می‌شنود و از انتقادات نمی‌رنجد، اما نماینده دولت در اسدآباد و مدیران اجرایی اش نقد و مطالبه گری را بر نمی تابند و وقتی رسانه ای مطالبات مردم را گوشزد می‌کند، نه تنها بایکوت خبری شده بلکه پاسخگویی به مطالبات هم بی پاسخ می ماند!

به گزارش آوای سیدجمال، یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ نشست رئیس جمهور با جمعی از اهالی رسانه در حالی برگزار شد که هم آقای رئیسی سه ساعت با سعه صدر پای حرف‌ها، نقدها و درددل‌های این جمع که نمایندگان مردم در رسانه های مختلف بودند، نشست.

این در حالی است که مدیران و نمایندگان دولت آقای رئیسی در شهرهای کوچکی چون اسدآباد هنوز نقدها را برنمی‌تابند و به رسانه حمله‌ور می‌شوند و یا بی‌اعتنا از کنار آنان می‌گذرند و آنها را بایکوت خبری می‌کنند.

 

یکی از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب که بنا به خودش به آقای رئیسی هم رأی نداده بود، در سخنی به رئیس جمهور گفت آقای رئیسی در نقد شما هم نوشتیم اما آقای رئیسی در پاسخ به این مسئول رسانه گفته بود که چه ایرادی دارد؟ او حرف‌ها را خوب شنیده و از انتقادات نرنجیده بود و حتی تشکر هم کرده بود.

 

حال نمایندگان همین رئیس جمهور در شهر اسدآباد نه تنها پای نقد رسانه نمی‌نشینند و از انتقادات می‌رنجند بلکه آنان را از حضور در برنامه‌های مختلف برای پوشش اخبار بایکوت می‌کنند!

 

آقای رئیسی در دیدار که با کنار هم قرار دادن رسانه‌های اصولگرا و اصلاح طلب قاب همدلی را ایجاد کرده بود، اما کاش این قاب همدلی در کنار انتقادپذیری از نمایندگان وی در شهرهای دیگر هم دیده شود.

 

آقای رئیسی به نقش رسانه‌ها در افزایش و اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی هم اشاره ای داشت و البته آن را به معنا ندانست که رسانه‌ها نباید دولت را نقد کنند، او در این زمینه گفت: انتقاد رسانه و انتقال دیدگاه‌ها، نظرات و انتقادات مردم به دولت می‌تواند کمک بزرگی برای حل مشکلات کشور باشد؛ این درحالی است که مدیران دستگاههای اجرایی و در رأس آنان نماینده دولت در این شهر اگر به زبان هم چنین موردی را جاری می‌کنند اما اعتقادی به آن ندارند چرا که در رفتار و عمل آنها در برخورد با رسانه منتقد و مطالبه گر به یک آن تغییر و رسانه را یا بایکوت خبری یا بایکوت حضور در برنامه ها و جلسات و غیره می‌کنند.

 

انتظار می رود نماینده دولت در اسدآباد و به تبع دیگر مدیران دستگاههای اجرایی این دولت در شهرستان همچون آقای رئیسی از او الگو بگیرند و یکبار هم که شده تفکرات مدیران دولت قبل را کنار بگذارند، رسانه های مطالبه گر را مقابل خود نبینند بلکه مطالبه گری راهی برای رشد و توسعه و کمک به اوضاع بدانند، اگرچه هنوز بسیاری از مدیران در این دولت دیدگاهی دولت قبلی را دارند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal