آخرین اخبار

19. خرداد 1401 - 10:45   |   کد مطلب: 42440
مطالبه؛ در تجمعات امام رضایی صورت بگیرد؛
امام رضایی‌های اسدآبادی توهین به امام هشتم را محکوم کنید
با توجه به اقدام ضد انقلاب در توهین به ساحت مقدس امام هشتم در جشنواره کن، و در آستانه برگزاری برنامه های جشن امام رضایی به خصوص تجمع در پارک شهید رجایی، گلزار شهدا انتظار می رود این اقدام توهین آمیز به باور شیعیان و ایرانیان محکوم شود.

به گزارش آوای سیدجمال، قرار است مردم اسدآباد، مردمان دیار بزرگمرد تاریخ و بیدارگر اسلامی همزمان با 2 هزار نقطه ایران سرافراز در آستانه ولادت حضرت امام رضا(ع)، هشتمین اختر تابناک و کانون رأفت و کرامت این شهر و دیار با حضور خدام و پرچم حرم مطهر رضوی در پارک شهید رجایی گرد هم بیایند و جشن تولدی به یاد ماندنی برای امام رئوفشان برگزار کنند؛

 

حال که این تجمع رضویون قطعا" با حضور بی شماری از عاشقان و دلدادگان امام رضایی رخ می دهد، با توجه به اقدام ضد انقلاب در توهین به ساحت مقدس امام هشتم در جشنواره کن انتظار می رود این اقدام توهین آمیز که به عزیزترین داشته و باور مردم ایران و شیعیان است، محکوم شود.

 

البته اسدآباد در ایام و شبهای ولادت امام رضا(ع) مراسمات مختلفی در سطح شهر و مسجد دارد که می طلبد در همه برنامه های این در نمایش عشق و ارادت به ساحت مقدس امام هشتم این اقدام ضدانقلاب محکوم و با انتشار فیلمی از این محکومیت در فضای مجازی پرداخته شود.

 

در ماجرای توهین فیلم عنکبوت مقدس به امام رضا(ع) که محصول مشترک کشورهای غربی دانمارک، آلمان، سوئد و فرانسه است، قضییه از این قرار است در جشنواره کن با انتشار فیلم تیزر و عکس پوستر این فیلم در هتک حرمت امام رئوف، در بخش بهترین بازیگر زن نیز ،جایزه اش را به یکی از بازیگران ایرانی مهاجرت کرده و حالا در حوزه سیاسی فعالیت می کند، اهدا کرد.

 

این برای ما ایرانی ها و شیعیان که امام رضا(ع) را به عنوان عزیزترین داشته و باور اعتقادی و دینی می شناسیم، یک اقدام توهین آمیز است که البته واکنشهای زیادی در پی داشته است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal