آخرین اخبار

3. شهريور 1401 - 0:13   |   کد مطلب: 43102
در پی مطالبه گری رسانه صورت گرفت؛
برخورد با مشترکین بد مصرف در دستور کار آبفا
در پی انتشار مطلبی با عنوان "مسئولان آبفا بخوانند و عمل کنند" موضوع استفاده غیر ضروری آب از سوی برخی از شهروندان در زمان بحران بی آبی ، اداره آبفا شهرستان اسدآباد از برخورد با مشترکین بدمصرف خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، خبرنگار این پایگاه خبری در مطلبی با عنوان "مسئولان آبفا بخوانند و عمل کنند"  نوشت: به دنبال کمبود آب و قطعی‌های مکرر در شهر اسدآباد،متأسفانه شاهد استفاده بی مورد و غیرقابل تحمل برخی از شهروندان از آب برای شستشوی کوچه‌ و درب منازلشان هستیم.

انتظار می‌رود مسئولان آبفا به جای قطعی آب برای همه مردم در سطح شهر، بررسی کنند که چه کسانی مشغول شستشوی کوچه و ماشین و درب منازلشان هستند و آنان راهم جریمه و هم اخطار قطع بدهد.

امروز برخی از شهروندان بد مصرف در اسدآباد موجب کاهش این مایه حیات برای دیگران می‌شوند. این درحالی است که بسیاری از شهروندان هم مصرف بهینه آب دارند و حتی در زمان بازگشت اب به لوله‌ها بعداز قطعی با افت فشار بیش از حد مواجه اند. بنابراین می‌طلبد شهروند بدمصرف تذکر داده شود.

در این زمینه روابط عمومی آبفای شهرستان اسدآباد   در پاسخ به مطلب این رسانه نوشت : علی رغم اخطارهای صادره ، برخی همشهریان کماکان از آب شرب برای مصارف غیرضرور از جمله شستشوی فرش و ...استفاده می کنند که با هماهنگی بعمل آمده با مراجع ذیربط موارد مرتبط با حضور مامور انتظامی صورتجلسه و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.در شرایط کمبود آب کمی مسیولانه رفتار کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal