آخرین اخبار

28. شهريور 1401 - 11:10   |   کد مطلب: 43241
در واکنش به غوغای درگذشت مرحومه مهسا امینی؛
چقدر دایه دلسوزتر از مادر پیدا کرده ایم!
یک نویسنده کتاب دفاع مقدس در اسدآباد در واکنش به غوغایی که در پی درگذشت مرحومه مهسا امینی در کشور شده، نوشت: مهسا خواهرم نیستی ببینی که از رفتنت چه غوغای برپاست، دشمنان قسم خورده ملت حالا دلسوز شده‌اند، کاش بودی و می‌دیدی این روزها چقدر دلسوز پیدا کردیم دایه‌های دلسوزتر از مادر!

به گزارش آوای سیدجمال، یک نویسنده کتاب دفاع مقدس در اسدآباد در واکنش به غوغایی که در پی درگذشت مرحومه مهسا امینی در کشور شده، نوشت: مهسا خواهرم نیستی ببینی که از رفتنت چه غوغای برپاست، دشمنان قسم خورده ملت حالا دلسوز شده‌اند، کاش بودی و می‌دیدی این روزها چقدر دلسوز پیدا کردیم دایه‌های دلسوزتر از مادر!

 

این نویسنده نوشت: خواهرم مهسا، با حزن و اندوه فراوان اتفاقی که برایت افتاده رصد میکنم و با مویه‌های مادرانه‌ات که همزبانم است اشک میریزم اشکی از سرِدرد، خواهرم داغ تو بر دل ماندگار و یاد تو جاودان، یقین بدان اگر قصوری از شخصی شده باشد حتما مجازات خواهد شد، اما نیستی ببینی که از رفتنت چه غوغای برپاست، دشمنان قسم خورده ملت حالا دلسوز شده‌اند، کاش بودی و می‌دیدی اینروزها چقدر دلسوز پیدا کردیم دایه‌های دلسوزتر از مادر!!

 

اتاق فکر عموسام فعال، بی‌بی‌سی زوزه روباه را شیون میکند، اینترنشنال وهابی سخنران است من‌وتو صهیونیزم مداح، برای خواهر من بله خواهر همزبانم، یعنی باور کنم؟

 

اگر باورم شود خنده‌دار نیست؟ همانانی‌که داروی بیماران و شیرخشک نوزادان و هزاران کوفت و زهر مار را از مردمم دریغ کرده‌اند و ، همانانیکه در یک روز با بمب‌های اهدائی‌شان ۵ هزار تن از کودک و بزرگ و پیر جوان را در شهر همزبانت «حلبچه» خاموش کردند، بدون اینکه حتی خبری منتشر یا محکومیتی کنند،

 

اما حالا جیغ عزا سر داده‌اند، مهسای عزیزم، نمیدانید چقدر اینان عزادارن،!! می‌دانم که باور نداری برای تو باشد، حق داری،منم و ملتم هم این خدعه را باور نداریم، قاسمعلی زارعی انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal