آخرین اخبار

14. مهر 1401 - 11:49   |   کد مطلب: 43363
یک فعال مباحث قرآنی خطاب به بازیکنان فوتبال نوشت: توصیه می‌شود منبعد بجای مچ بندهای سیاه که نماد همراهی با رقیبان کشورمان و نماد گل به خودی است مچ ببندهای زیبای پرچم کشورتان را ببندید.

به گزارش آوای سیدجمال، اوج مقام یک ورزشکار رسیدن به مقام پهلوانی است اما سوال اینجاست چگونه می‌توان به این مقام ارزشمند و ماندگار رسید؟

 

بهترین پاسخ بدون نقص را در قرآن کریمی جستجو کنیم که هدیه بی بدیل خداوند به همه انسان هایی است که در جستجوی راه حق اند؛

 

در آیات قرآن می‌خوانیم  که علت خلقت انسان آزمایش است و اینکه کدامیک خوبیم و راه خالق مهربان را طی می‌کنیم؛

 

در اتفاقات اخیر شاهد  آتش زدن قرآن کریم، مساجد، پرچم امام حسین علیه السلام، حمله به حجابی که رعایت آن فرمان الهی است، بودیم  و این نقشه راه مخالفانی است که کاملا منطبق بر کفر است.

اکنون این سوال اساسی  را از  بازیکنان فوتبال داریم که چگونه و به چه دلیلی در همراهی با استکبار جهانی، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی مچ بند مشکی بر دستان خود بسته اند و با این عمل نابخردانه خود؛ دل همه مؤمنین و خانواده های شهدا را به درد آوردند آیا واقعا نمی دانید که این عمل تقویت کفر پیشگان جهانی است ؟!

 

بر این نکته اساسی واقفیم اگر چنین نکنید تهاجم و توهین های بسیار زشت مخالفان شامل حالتان خواهد شد اما این راه قشنگ‌ نیست که در سایه آزادی حاکم بر کشور همراه قلدران جهانی کفر مسلک‌ همچون آمریکا و اسرائیل و وهابی ها سعودی شوید چرا که اکنون آنها هستند که بر مچ بندهای سیاه تان دست می‌زنند.

اتخاذ این سیاست و عدم خوشحالی بعد از هر گل به مثابه این است که در جام جهانی با دریافت گل از انگلیس روباه صفت و آمریکای مستکبر و جنایتکار ابراز شادی کنید.

 

خداوند مهربان که اهدا کننده مقام پهلوانی و عزت ماندگار است، انتظار دارد که به دنبال کسب رضایت الهی باشید و با تمام نیرویی که به شما داده است عملی انجام ندهید که رقیبان قلدرتان به احترامتان بپا خیزند و برایتان کف  بزنند و هورا بکشند.  

 

به همه شما عزیزان توصیه می‌شود منبعد بجای مچ بندهای سیاه که نماد همراهی با رقیبان کشورمان و نماد گل به خودی است مچ ببندهای زیبای پرچم کشورتان را ببندید.

آری راه پهلوانی را در الگو قرار دادن سردار شهید قاسم سلیمانی جستجو کنید که تشییع پیکر پاک این پهلوان  پر جمعیت ترین  تشییع جنازه جهان بوده است نه فوتبالیست دبی نشین که با سواد سیکل  بازیچه دست رقیبان ما در جام جهانی شده است.

هوشیاری، شجاعت و نبرد با کفر و استکبار جهانی سه قدم اول برای دریافت کمربند پهلوانی است.
احمد کاظمی

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal