آخرین اخبار

29. آبان 1401 - 11:14   |   کد مطلب: 43698
احمد کاظمی نوشت: عملکرد اغتشاشگران در بهار حکومت خیالی شان نشان داد که دست آنان در دست دیکتاتورترین حاکمان جهان از جمله آمریکای داعش پرور و آل سعود مرتجع است لذا آنان نمایی از حکومت خود را در دیکتاتوری محض نشان دادند.

به گزارش آوای سیدجمال،  نویسنده کتاب نشانی در تحلیلی از دیکتاتور نوشت: صفت دیکتاتوری یکی از صفات بارز فرعون و ایضا" فرعونیان عصر معاصر  است که به آنها چسبیده و وصل است.

 

مردم ایران بسیار باهوش و از بهترین تحلیلگران می‌باشند، ضرب‌المثل‌ها ساخته پدران با هوش همین مردم است در مثالی معروف داریم که سالی که نکوست از بهارش پیداست.

 

عملکرد اغتشاشگران در بهار حکومت خیالی شان  نشان داد که دست آنان در دست دیکتاتورترین حاکمان جهان از جمله آمریکای داعش پرور  و آل سعود مرتجع است لذا آنان نمایی از حکومت  خود را در دیکتاتوری محض نشان دادند.

 

فقط کافی بود تا یک‌ فرد مؤمن را تنها و غریب می‌یافتند آنگاه بود که در دسته های جهنمی ده نفره به جان مظلوم او می افتادند و همچون آرمان عزیز و دهها مومن دیگر آنان را مثل حضرت علی اکبر علیه السلام اربا اربا کرده و نقطه ایی سالم در بدن پاکشان باقی نمی‌گذاشتند.

 

یکی دیگر از عملکرد این گروه از اغتشاشگران دیکتاتور که خیلی زود مورد نفرت مردم قرار گرفتند بکار گیری انواع تهدید و فحاشی به کسانی بود که معتقد به اعتلای حکمرانی دینی بودند و این یعنی در حکومت خیالی آنان هیچ کسی اجازه ابراز عقیده شخصی خود را ندارد و این نشانه ژن بد فرعون و فرعونیان دیکتاتور است.

 

اگر مخاطبان می‌خواهند موضع خداوند قهار  در مورد سرنوشت  این فرعون صفتان دیکتاتور  را در دنیا و آخرت بدانند  آیات نور بخش ۹۶ تا ۱۰۰ سوره هود را در کتاب هدایتگر قرآن کریم بخوانند و در آن تدبر نمایند.

 

خدایا با تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج ) ریشه همه ظالمان و دیکتاتوران را از زمین بر کن و همه ما را در صف یاران او قرار ده آمین یا رب العالمین.
احمد کاظمی
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal