آخرین اخبار

9. دى 1401 - 11:25   |   کد مطلب: 44008
عدد نه در تاریخ انقلاب یادآور روزی است که حواسمان باشد عده‌ای از خدا بی‌خبرند و هر کس از خداست و روح خدا در او دمیده شده و ولایت و رهبری را قبول دارد و مطیع می‌داند خود را؛ نگذرد ازخدابی‌خبرها و نگذارد یک جا از ما این امنیت و آرامش را بگیرند.

به گزارش آوای سیدجمال، سال 88  با رویداد فتنه در انتخابات، یادآور خاطره‌ای تلخ برای مردم ایران بود که خون ریختن ها در ۸ سال دفاع مقدس برای انقلاب داشت از یادمان می‌رفت.

 

بعد از فتنه‌ی ۸۸ و بی‌حرمتی‌ها به شئونات اسلامی و اخلاقی شاید کمتر کسی آن‌همه خسارت‌ها و بی‌آبرویی‌ها را که در حد و اندازه ایران اسلامی نبود، از یاد ببرد.
همان ایرانی که امام خمینی(ره) برای پیروزی آن از خود مایه گذاشت، همان ایرانی که مردمانش بی‌حرمتی‌های شاه را قبول نداشتند، حال بعد این‌همه سال زجر و خون‌دل خوردن‌ها چطور می‌توانستند قبول کنند فردی از جنس مردم بیاید و همه‌ی آرزوها و آرمان‌ها امام و تلاش‌های رهبر فرزانه‌مان را زیر سؤال ببرد؟

 

نادانی محض است که آقایانی خودشان را گم می‌کنند وقتی چهار جوان آرزو بر دل را وعده‌ووعید می‌دهند و تمام آنانی که برای این کشور موسفید کردند را کنار می‌گذارند و جوانان به خیابان‌ها می‌آیند و آنان را گول میزند و خیال باطنی در خود دارند که ما می‌توانیم .

 

در پاسخ باید گفت شما نمی‌توانید که هیچ! آن‌چنان پست خار شدید که الآن حتی بویتان را هم کسی استشمام نمی‌کند.

 

با این تفاسیر ۹ دی نماد به خود آمدن است؛ مردم ما متأسفانه در بعضی از جهات به‌طوری روی فشار هستند که خود را به دست باد می‌سپارند. البته که مردم فهمیده و ولایت دوست ما باید بدانند به کرسی نشاندن حرف عده‌ای گران تمام خواهد شد پس با بصیرت خود انتخاب کنند آنی را که شایسته انتخاب است نه آن‌که خیلی ساده به همه تهمت زد و مردم را به خیابان ریخت و بی‌دلیل دارایی مردم را به آتش کشید.
این روز چنین پیامی را به ما می‌رساند که حواسمان باشد عده‌ای ازخدا بی‌خبرند وگرنه چگونه می‌شود او که نام سید را بر دوش دارند خیلی راحت توهین کند به هر آنچه از جنس او نیست و تنها نامی را یدک می‌کشد.

 

هر کس از خداست و روح خدا در او دمیده شده و ولایت و رهبری را قبول دارد و مطیع می‌داند خود را؛ نگذرد ازخدابی‌خبرها و نگذرد از چیزهایی که طی سال دراز سخت و با خون‌های ریخته شده به دست آورده‌ایم همین‌طور یکجا و بی‌هوا از ما بگیرند.

 

به آن‌ها بگویید، آهای ازخدابی‌خبر ما هرچقدر که رعایت نکنیم حداقل به عاشورایی که مدیونش هستیم اهانت نمی‌کنیم همان عاشورایی که وقتی نام حسین(ع) بر گوش کسی می‌خورد تنش به لرزه درمی‌آید.

 

ما باید همیشه در گوشه‌ای از ذهن خود داشته باشیم که آرامش کشورمان در هر حد و اندازه‌ای که هست، بی‌شک بالاتر کشورهای بیگانه است را از وجود رهبری دانا و دلسوز داریم پس برای پیروی از رهبر بزرگ کشورمان به خیابان‌ها بیایید صدایتان را یکی کنید با ولایت برای سردادن مرگ بر آنان که بی‌رحمانه چشم به ایرانمان دارند‌.

 

عدد ۹ یادآور روزی است که مردم با بصیرت راه را پیدا کردند و باشد که با همان بصیرت این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله بسپارند و ای کاش تا سپردن این انقلاب به دست صاحبش بی‌تفاوت نباشیم و البته با آرامش و اتحاد هر چه بیشتر ایرانمان.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal