آخرین اخبار

10. دى 1401 - 12:39   |   کد مطلب: 44017
حضور سالانه در مراسم سالروز حماسه 9 دی در راستای گرامیداشت حماسه آفرینی مردم و میثاق دوباره با ولایت یک وظیفه است که می بایست مسئولان در کنار مردم حاضر شوند، متأسفانه بسیاری از رؤسای دستگاههای اداری شهرستان اسدآباد در این مراسم که ختم به اجتماع عظیم نماز جمعه هم می شد، حضور نداشتند و این جای بسی تأسف و البته سؤال است که باید مورد ارزیابی فرماندار قرار بگیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته همزمان با روز جمعه 9 دی ماه که مصادف با سالروز حماسه آفرینی ملت ایرن در 9 دی سال 88 بود، مردم ولایی شهرستان اسدآباد همچون مردم سراسر کشور در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در اجتماع عظیم نماز جمعه گرد هم آمدند تا میثاقی دوباره با ولایت ببندند.

مردم اگرچه از اوضاع اقتصادی و عملکرد مسئولان رضایت چندانی ندارند اما وقتی پای آرمان انقلاب و نظام در میان است، در صحنه حاضر شدند و یاد حماسه سازی خود در سال 88 را گرامی و با شعار "مرگ بر منافق فتنه گر"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده " "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" با ولایت میثاق دوباره بستند.
اگرچه حضور پرشور مردم و تعدادی از مسئولان جای قدرشناسی دارد، اما بسیاری از مسئولان در صحنه 9 دی امسال حاضر نبودند و در این صحنه جایشان خالی بود.

با توجه به اینکه به صحنه آمدن مسئولان در کنار مردم در 9 دی امسال بعداز گذشت 13 سال از آن خاموشی فتنه های 88 با حضور مردم ولایی، معنا و مفهوم خاص دارد، یک سؤال از فرماندار این شهرستان مطرح است و باید بررسی کند که آیا همه حقوق بگیران این نظام و دولت انقلابی در این شهرستان از جمله رؤسای ادارات و ارگانهای دولتی در این صحنه حضور داشتند؟

مگر نه اینکه حضور در صحنه و در کنار مردم بودن، یک وظیفه برای مسئولان ست چرا در مراسمی که با عنوان بصیرتی و پاسداشت حماسه بزرگ مردم است، بسیاری از مسئولان و رؤسای دستگاههای اداری و اجرایی در کنار آنان نبودند؟

البته با توجه به اینکه این مراسم مصادف با روز جمعه و برپایی اجتماع عظیم نماز جمعه هم بود، انتظار بیشتری از مسئولان می‌رفت که متأسفانه پیش از این هم حضور بسیاری از مسئولان در صفوف نماز جمعه کمرنگ بوده و هست که این در جای خود جای تأمل دارد!
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal