آخرین اخبار

19. دى 1401 - 13:33   |   کد مطلب: 44101
با وجود شخصیت بیدارگری چون سید جمال‌الدین اسدآبادی انتظار برای برگزاری تجمعی در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت در پی اقدام مذبوحانه نشریه فرانسوی در اسدآباد نه تنها بیشتر از سایر شهرها بلکه ضروری و به موقع باید باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به مقام معظم رهبری و جایگاه شامخ مرجعیت و ولایت می طلبید که مسئولان ارشد شهرستان اسدآباد تجمعی را در راستای حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت برگزار کنند.

اگرچه بسیاری از شهرهای استان و کشور با تشخیص به موقع و حضور مسئولانی با بصیرت و آگاه‌تر به مسائل روز، به موقع و زود در  محکومیت چنین اقدام مذبوحانه ای برخاستند، اما می‌طلبید مسئولان دیار بزرگ مرد تاریخ اسلامی چون شهید سید جمال‌الدین اسدآبادی که در بیدارگری مشهور و معروف است، زودتر به این نوع اقدام خبیثانه با حضور و تجمعی پررنگ و دلگرم کننده به پا خیزند و پاسخ دهند.

نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal