آخرین اخبار

22. بهمن 1401 - 19:00   |   کد مطلب: 44410
امروز مردم انقلابی اسدآباد در 22 بهمن گل کاشتند، حال نوبت مسئولین است که ضمن تشکر از آنان به وظیفه خود عمل کنند و اسدآبادی آباد بسازند.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز  ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، #مردم فهیم ، #دارالجهاد، غیرتمند، بصیر و به تمام معنا #انقلابی #اسدآباد بار دیگر با وجود همه گرفتاری‌ها و مشکلات معیشتی و علی رغم سوز و سرمای شدید نه در حرف بلکه در عمل در میدان حماسی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حاضر شدند و با پیمانی دیگر با ولایت و رهبری و انقلاب و آرمانهایش دشمن را ناامید کردند.

مردم آمدند حال بار دیگر نوبت مسئولان این شهر و دیار است که به وظیفه خود عمل کنند و مشکلات مردم را با نگاهی عمیق‌تر بنگرند  وبرای حلآن جهادی پای کار بیایند البته نه در حرف بلکه در عمل.

تمام تلاش رسانه‌ و خبرنگار ما بر این بود که شکوه حضور حماسی مردم عزیز و هوشیار و بابصیرت را منعکس کنیم و البته با وجود مشکلات ابزاری و نبود جایگاهی در مسیر راهپیمایی کنندگان تا حدود زیادی این اتفاق افتاد. البته ناگفته نماند امسال برخی از کانالها با وجود دلسوزان انقلابی بر بام فضای مجازی تلاش کردند که این شکوه حضور را نمایش دهند.  

حال بر خود وظیفه دانستم که به عنوان #رسانه_انقلابی از اینکه انقلاب و رهبری را تنها نگذاشتید و یکبار دیگر با #حضور تکلیف‌مدارانه تان، همچون همیشه حماسه ساختید، #قدردانی کنم. البته انتظار می‌رفت که تا به این ساعت تقدیر مسئولان ارشد ما به دستمان می‌رسید و قدردان این حضور بی منت تان می‌شد. اگرچه انتظارها بر این است که مسئولان این شهر با عمل و دلسوزی‌شان قدردان حضورتان باشند.

لیلانظری‌فرهودی_مسئول و خبرنگار پایگاه خبری #آوای_سیدجمال

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal