آخرین اخبار

1. اسفند 1401 - 12:07   |   کد مطلب: 44477
نقد/علی‌رغم تأکید بر حضور مدیران در جلسات و معطل نماندن ارباب رجوع پاسخ دهد:
آقای فرماندار؛ جلسات بدون خروجی به چه کار آید!؟ /پناه بردن برخی مدیران برای فرار از ارباب رجوع به جلسات بدون خروجی!
در حالی که فرماندار اسدآباد تأکید بر حضور مسئولان در جلسات و عدم معطل ماندن ارباب رجوع در ادارات دارند، متأسفانه شاهد برگزاری جلسات بدون خروجی یعنی عدم اجرای مصوبات و پناه بردن مدیران برای فرار از انجام کار ارباب رجوع به جلسات بدون خروجی هستند!

به گزارش آوای سیدجمال، اگرچه این رسانه خبرنگاری در شورای اداری مسئولان شهرستان اخیر نداشت اما بنا بر آنچه فرماندار اسدآباد در این شورای سخن گفته و در برخی رسانه‌ها منتشر شده، چند نکته را متذکر می‌شویم.

حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد در شورای اداری روز یکشنبه 30 بهمن عنوان کرده که هیچ مدیری بدون دلیل حق غیبت در جلسات را ندارد و در صورت وقوع این اتفاق با مدیر خاطی برخورد خواهد شد.

وی همچنین با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات آمده که معطل نگه داشتن مراجعین بدون دلیل از نظر ما فساد است.

حال چند نکته از این سخنان بس شیرین اما تلخ در حقیقت پیداست که به آقای فرماندار متذکر می‌شویم.

اول آنکه بسیاری از جلساتی که به  خصوص در فرمانداری برگزار می‌شود، یا بدون خرجی است و یا با مصوبات تکراری بدون اجرا!

دوم آنکه بسیاری از مدیران ادارات برای پرکردن وقت خود و یا فرار از ارباب رجوع به جلسات بدون خروجی در فرمانداری پناه می‌برند!
حال آنکه بسیاری ارباب رجوعها کارشان با یک امضا و یا گفتگو حل و فصل می‌شود.

با توجه به اینکه خروجی جلسات در فرمانداری و مصوبات جلسات برای پیگیری حتی در اختیار خبرنگاران قرار نمی‌گیرد و یا آنان هم در این جلسات حضور ندارند، آیا بهتر نیست به جای برگزاری چنین جلساتی بیشتر بین مردم حاضر شوید  مدیران را همراه و در کنار تکریم ارباب رجوع به حل مشکلات آنان بپردازید.

در آستانه عید نوروز دیگر بازار قیمت اقلام مختلف از خوراک و پوشاک گرفته تا لوازم خانگی و... آشفته است!

آیا این حق مردمی است که روز 22 بهمن بار دیگر پای این انقلاب و آرمانهایش ایستادند! نکند کن کاری و کوتاهی مسئولان پشت این حماسه عظیم پنهان بماند و ناکارآمدی بسیاری از مدیران دیده نشود.

آقای فرماندار انتظار می‌رود بنابر آنگونه که مردم خود را همیشه ثابت کرده‌اند، نه تنها خود شما بلکه مدیران دستگاههای اجرایی این دیار هم به صورت جهادی و به معنای واقعی عملی پای کار آیند.

بار سنگین قیمتها در اقلام مختلف کمر مردم به خصوص آنان که مستمند و نیازمند هستند، را می‌شکند، کمترین نظارتها  بر بازار است.  

پیشنهاد می‌کنیم برخی مدیرانی که در دستگاههای اداری خود کمتر کارها را دارند، در این وضعیت بحرانی قیمتها به صف کنید تا نظارت کنند  به چند نیروی اتاق اصناف و صنعت معدن اکتفا نکنید. بهرحال مدیریت بحران تنها برای امور ترافیکی و برف و... نیست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal