آخرین اخبار

24. خرداد 1402 - 10:14   |   کد مطلب: 45262
فرماندار شهرستان اسدآباد در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان بر پاسخگویی مدیران به مطالبات به حق مردم و عدم حمایت از شخص خاصی در انتخابات تأکید کرد که تکراری شدن مواردی از مطالبات مردم نشان میدهد که مدیران باید تأکید فرماندار را بهتر اجرا کنند.

به گزارش آوای سیدجمال،  21 خردادماه امسال با پیش‌رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ابلاغ احکام به اعضای ستاد انتخابات در استان همدان و  کمیته‌های ۷ گانه زیر مجموعه آن، عملا" موضوع انتخابات در این استان و به تبع درشهرستان‌ها استارت خورده است.

به گونه‌ای که حسینعلی شرکایی، فرماندار اسدآباد هم به نقل از یک رسانه‌ منتسب به دولت در شورای اداری به موضوع انتخابات و اهمیت  مشارکت مردم پرداخته و آمادگی کامل همه دستگاه‌های اداری و دولتی برای اجرای انتخابات هر چه بهتر آن ضروری دانسته است.

 

در بخشی دیگری از سخنان وی آمده که ادارات موظف به پاسخگویی مطالبات به حق مردم بوده و اگر مدیری می‌خواهد از شخص خاصی در انتخابات حمایت کنند، به مرخصی چندین ماه رفته و اداره و دستگاه‌های اجرایی را دچار چالش سیاسی و انتخاباتی خود نکنند.

 

و اما آنجا که باید مدیران شهرستان تأکیدات فرماندار را عمل کنند، خبر از قطعی 7 ساعته برق روستای قاسم آباد لک‌لک آن هم در آستانه تابستانی گرم به گوش می‌رسد که اهالی منطقه را دلخور و آزردهخاطر کرده است، ، این درحالی است که تا جایی اطلاع داریم، قطعی برق خانگی در دستور کار دولت نیست!

 

یکی دیگر از موضوعات که به عنوان مطالبه مردم مطرح است، ضعف‌های نظارتی بر بازار اجناس و اقلام از میوه‌فروشان، و لوازم خانگی گرفته تا کرایه تاکسی‌هاست که می‌توان گفت هیچ نظارتی بر آنها نیست!

 

عدم رعایت نرخ کرایه که نظارت قوی تری را می‌طلبد، یکی از موضوعات و مطالبات دیگر مردم این دیار است؛

 

و اما انعکاس برخی اخبار از سوی بعضی مدیران که فقط شائیه تبلیغات انتخاباتی همراه دارد، مردم را به جای مطلع کردن از خدمات دولت، بیشتر به سمت طرفداری برده تا بی‌طرفی! که این مهم نباید از دید فرماندار به عنوان رئیس ستاد انتخابات شهرستان نادیده بماند.

 

تلاش کنیم با همدلی و هم‌افزایی، زمینه‌های انسجام اجتماعی و رضایتمندی را فراهم کنیم.‌
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal