آخرین اخبار

11. آبان 1402 - 15:35   |   کد مطلب: 46497
در آستانه 13 آبان که مصادف با بیست و هفتمین روز جنایات بی‌شرمانه رژیم جعلی اسرائیل علیه غزه مظلوم است، به خیابان بیاییم و با شعار «ما اهل کوفه نیستیم، غزه و فلسطین تنها بماند» به وصیت شهید 13 ساله اسدآباد که آتش کشیدن پرچم آمریکا بود، عمل کنیم.

به گزارش  خبرنگار سیاسی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای سیدجمال»، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، رویدادی است که با مبارزات ملت ایران بر ضد استعمار تاریخ‌ساز شد و آثار سؤ برای آمریکا بر جای گذاشت؛ نمونه آن تعطیلی روابط ایران و امریکا، روبه‌رو شدن ایالات متحده با بحران 444 روزه و انتشار اسناد جاسوسی آنان است که با این اوضاع چهره جهانی آمریکا مخدوش شد.

 

این اقدام ملت سلحشور و حماسه‌ساز ایران در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، رویدادی را با نام «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تقویم ثبت کرد و به همین بهانه هر ساله  ملت ایران به خیابان می‌خروشند و با شعار «مرگ بر آمریکا»، پرچم آنان به نشانه انزجار و نفرت به آتش می‌کشند.

 

و اما در آستانه چهل و چهارمین سال این روز تاریخی که «روز دانش‌آموز» هم نامگذاری شده، از شهید کوچکی سخن می‌گویم که اگرچه سن و سالش به 13 سال بیشتر قد نمی‌داد، اما به درک درستی از دشمن‌شناسی رسیده بود؛ آن‌چنان که در وصیتش نوشت: «در روز تشییع جنازه‌ام، پرچم آمریکا را به آتش بکشید تا همه بدانند من مطیع ولایت و ضد آمریکایی‌ام».

 

شهید محمدرسول رضایی، نوجوان و دانش‌آموز 13 ساله فرزند محمد متولد ۱۳۵۲ اهل شهر اسدآباد، وقتی  امام(ره) فرمان دفاع از میهن اسلامی را داد، آنچنان عرصه دنیا بر او تنگ شد که آن فرمان به روح و جانش دمید و به آن لبیک گفت.

 

او در 30 دی 1366 عملیات بیت‌المقدس ۷ در مآووت عراق جان خود را فدای امنیت کشور و نوامیس مردم وطنش کرد.

 

حال در آستانه 13 آبان که مصادف با روزهایی است که غزه مظلوم بیست و هفتمین روز جنایات بی‌شرمانه رژیم جعلی اسرائیل را سپری می‌کند، به خیابان بیاییم و شعار «ما اهل کوفه نیستیم، غزه و فلسطین تنها بماند» سر دهیم و همچون محمدرسول‌ که به آتش کشیدن پرچم آمریکا را در روز تشییع جنازه‌اش خواستار بود، ما نیز پرچمی از این کشور جنایتکار را به آتش بکشیم.

 

البته می‌طلبد دانش‌آموزان استکبارستیز و رهرو راه شهید محمدرسول رضایی در این دیار حماسی، با همراهی و کمک مسئولان، پرچم اسرائیل و آمریکا را بر سطل‌های زباله‌، درب فاضلاب‌ها و حتی زیر پای خود در ورودی مدرسه رنگ‌آمیزی کنند تا هم به وصیت این شهید بلندآوازه عمل کرده باشند، هم همه بدانند هنوز امثال شهید محمدرسول‌ها زنده‌اند.
انتهای پیام/ن  

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal