آخرین اخبار

8. آذر 1402 - 9:19   |   کد مطلب: 46753
آقای مدیرکل، پاسخگویی و عذرخواهی را تمرین کنید،توجیه نکنید!
وقتی که در غفلت مسئولین، نام شهید سلیمانی حذف می‌شود
روزگذشته تصاویر و خبری از یکی از مجموعه‌های ورزشی شهرستان اسدآباد منتشر شد که احتمالاً حکایت از یک اقدام عامدانه و با هدف قبلی دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از عصر همدان مجموعه استخر سرپوشیده شهرستان اسدآباد که در خردادماه سال‌جاری با حاشیه‌هایی به رنگ دمپایی، افتتاح گردید، منشأ این اقدام زشت و ناپسند بود.

 

این مجموعه به نام سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح گردید و از اول با همین نام بهره‌برداری شد.

 

روز گذشته، تصاویر منتشر شده نشان می‌داد که تابلوی سردرد این استخر، پایین آورده شده و تابلوی روان، نام استخری به نام  «آزادی» را تبلیغ می‌کرد.

 

بعد از مطالبه رسانه‌ها، حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، شتابزده از اعزام تیم این اداره کل برای بررسی موضوع خبر داده و اعلام کرده این اقدام عامدانه نبوده و بهره‌بردار برای زیبایی! اقدام به استفاده از تابلوی روان نموده و به اشتباه از اسم قبلی استفاده کرده است.

 

و اما چند نکته جهت اطلاع مدیرکل ورزش و جوانان و البته مدعی العموم برای پیگیری جرمی که رخ داده است.

۱ بر خلاف ادعای مدیرکل ورزش و جوانان، پایین آوردن تابلوی حاوی نام مبارک شهید سلیمانی برای زیبایی نبوده ، چنانچه تابلوی مجاور هم کاملا نازیبا است ( سالن تیراندازی )
۲ بر خلاف ادعای مدیرکل ورزش و جوانان ، این تغییر نام فقط به جابجایی یک تابلو و فراموشی برای تابلوی روان نبوده و تبلیغات محیطی این استخر با بنر در سطح شهر در بیست روز گذشته موید عمدی بودن تغییر نام است .
۳ بر خلاف ادعای مدیرکل ورزش و جوانان، بهره بردار اصلا بومی اسدآباد نبوده که اسم جدید و قدیم را بداند یا استفاده کند .
۴ بر خلاف ادعای مدیرکل ورزش و جوانان، این استخر از ابتدا با نام شهید سلیمانی افتتاح شده و مثل بعضی مجموعه‌های دیگر، تغییر نام نداشته است .

 

 

با توجه به جمیع موارد یادشده ، به نظر می‌رسد تخلف و جرم مدیران ورزش و جوانان و بهره بردار ، محرز است.
روز گذشته یکی از فعالان رسانه‌ای استان در مطالبه این موضوع ، ذکر کرده بود که اگر شهدای مدافع حرم و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نبودند ، الان آزادی برای همه ما رویای دست نیافتنی بود .

 

جبهه انقلاب پیشنهاد و اصراری بر نام گذاری این مجموعه به نام شهید سلیمانی نداشته‌اند ولی این توهین بزرگ در تغییر نام را تحمل نمی‌کند .
خلع ید بهره‌بردار و برخورد قاطع با مدیران متخلف، مطالبه جدی مردم و رسانه های انقلابی است .

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal