آخرین اخبار

22. بهمن 1402 - 13:53   |   کد مطلب: 47298
یک استاد حوزه علمیه قم در اسدآباد حضور اعجاب‌انگیر در راهپیمایی 22 بهمن امسال را مقدمه ای برای حضور شگفت‌انگیز در انتخابات خواند و گفت: اگر امروز با مشت گره کرده آماده‌ایم، ۱۱ اسفندماه مشت‌ها باز می‌شود و با خودکار مشکلات گره خورده را باز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام علی‌ احتشام‌کاشانی در جمع راهپیمایی‌کنندگان شهر اسدآباد در میدان غدیر این شهر، حضور مردم را کم‌نظیر و راهپیمایی آنان در روز 22 بهمن امسال را عبادت خواند و گفت: علی‌رغم سرمایه‌گذاری دشمن برای عدم حضور مردم در این راهپیمایی عظیم، این نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی ملت با قوت بیشتر به راه خود ادامه خواهد داد.

 

وی با اشاره به اینکه حضور مردم ایران به خصوص اسدآباد در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که مانند مردم کوفه نیستند که امام‌شان تنها بماند، افزود: برخی می‌خواستند با کدخدا ببندند، اما امام ما فرمود که نترسید آمریکا نمی‌تواند ضربه بزند بلکه این ما هستیم که به دشمن سیلی خواهیم زد، همان‌گونه هم شد موشک‌های سپاه قهرمان ما در کرمانشاه مقر داعش جنایتکار را در سوریه شخم زد.

 

این استاد حوزه علمیه قم در اسدآباد با بیان اینکه ما پیرو امامی هستیم که فرمود:  آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: امام به ما وعده داد که اگر دنیا مقابل دین ما بایستد جلوی همه دنیا می‌ایستیم.

 

وی به عرق و علاقه یک  13 ساله از شهر اردبیل برای حضور در جبهه اشاره کرد و گفت: این انقلاب از خون ۱۳ ساله‌ای آبیاری شده است که اجازه به او نمی‌دانند به جبهه برود و رئیس جمهور آن زمان حضرت آقا را واسطه کرد که به جبهه اعزام شود.

 

حجت‌الاسلام احتشام‌کاشانی به رفتار و گفتار برخی سلبریتی در ایران در حایت از دشمن اشاره کرد و افزود: ما از سلبریتی هم شانس نیاوردیم، آنان از حقوق این ملت خوردند و افعی شدند و به ملت نیش زدند، ما آن منافقان را فراموش نمی‌کنیم و در کنار شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق را هم سر می‌دهیم.

 

وی با بیان اینکه در پای صندوق رأی هم حاضر می‌شویم، گفت: اگر پای صندوق آماده می‌شویم، نه به خاطر اقتصاد بلکه به خاطر امام حسین(ع) و هر کسی حسینی نیست، در مقابلش می‌ایستیم و می‌جنگیم.

 

این استاد حوزه علمیه قم در اسدآباد تأکید کرد: در خاکریز انتخابات به سان شهدا با آمار بالای آرای خود به دنیا اعلام خواهیم کرد که ما پای انقلاب ایستاده‌ایم.

 

وی اذعان کرد: اگر امروز با مشت گره کرده آماده‌ایم، ۱۱ اسفندماه مشت‌ها باز می‌شود و با خودکار مشکلات گره خورده را باز خواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام‌ احتشام‌کاشانی خاطرنشان کرد: امروز در وصیت شهیدی نمی‌بینیم که نوشته باشد برای اینکه حال دلم خوب شود، به جبهه رفته‌ام، بلکه همه رفتند و خون دادند تا امنیت بماند و گفتند که از ملت دفاع کنید.

 

وی با بیان اینکه امروز ملت نشان دادند که  رابطه قلبی با حکیم فرزانه‌ای که سکان انقلاب در دست اوست، دارند، افزود: اگر از این دولت حمایت می‌کنیم، به خاطر آن است که او دنبال خلق خداست نه کدخدا.

 

این استاد حوزه علمیه قم در اسدآباد تأکید کرد: حضور اعجاب‌انگیز در راهپیمایی امروز مقدمه ای برای حضور شگفت‌انگیز در انتخابات خواهد بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal