آخرین اخبار

23. بهمن 1402 - 8:43   |   کد مطلب: 47306
یک رسانه خطاب به مسئولان اسدآباد؛
باز هم قدردان مردم باشید
دیروز با تلاش جوانان انقلابی این دیار راهپیمایی نظم و شکوه و جلوه‌ای خاص داشت و به چشم همگان دیده‌ می‌شد که از همین رسانه قدردان زحمات آنان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، دیروز  ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در روز پیروزی انقلاب اسلامی که چهل و پنج سالگی خود را پشت سر گذاشت و از فردا پا به ۴۶ سالگی می‌گذارد، مردم ولایتمدار، انقلابی، غیور، بصیر پا به میدان راهپیمایی گذاشتند و با طی کردن مسیری نشان دادند که هنوز علی‌رغم مشکلات فراوان در عرصه اقتصادی پای آرمان انقلاب و عهدی که با امام(ره) و رهبر انقلاب بستند، مانده‌اند و تآکید کردند که می‌مانند.
 

 

ناگفته‌ نماند بسیاری از نامزدهای انتخاباتی در این شهرستان هم با طرفداران‌شان حاضر بودند، البته انتظار می‌رود همیشه در صحنه‌‌های اجتماعی و سیاسی و حتی فرهنگی این شهرستان حضور پرشور باشد.
 

 

جالب‌تر انکه برخی ردصلاحیت‌ شده‌ها هم حضورشان پررنگ بود؛  هرچند مردم بنای حضور ردصلاحیت‌شده ها در این راهپیمایی را بر دوستدار انقلاب بودن‌شان می‌گذارند و مبادا مانع مشارکت در صحنه سیاسی ۱۱اسفند شوند! که قطعاً مردم آنان را پس خواهند زد.
 

 

دیروز با تلاش جوانان انقلابی این دیار راهپیمایی نظم و شکوه و جلوه‌ای خاص داشت و به چشم همگان دیده‌ می‌شد که از همین رسانه قدردان زحمات آنان هستیم، اگر چه می‌شود با همفکری و مشارکت دیگر جوانان انقلابی بهتر از این بود و تدارک بهتری دید.   
 

 

تمام تلاش رسانه‌ مردمی آوای سیدجمال هم بر این بود که شکوه حضور حماسی مردم عزیز و هوشیار و بابصیرت را منعکس کند، کمااینکه این رسانه تنها یک خبرنگار دارد.

البته انتظار می‌رفت بسیاری از کانال‌ها که در دیگر مباحث شهرستان قلم می‌زنند و گاهاً شهرستان را دچار چالش می‌کنند، کمی از این شکوه و غرور و عزت و افتخار می‌نگاشتند و به تصویر می‌کشاندند.

حال بر خود وظیفه دانستیم که به عنوان #رسانه_انقلابی از اینکه یکبار دیگر در میدان  حمایت و پشتیبانی انقلاب به پا خواستید، اول از همه از مردم عزیز، دست‌اندرکاران برگزاری مراسم راهپیمایی، نامزدهای انتخاباتی #قدردانی کنیم. به امید روزی که انقلاب را به دست صاحبش مهدی موعود(عج) بسپاریم.

هرچند مردم از مسئولان انتظار تشکر ندارند و تشکرشان باید خدمت صادقانه‌شان باشد، می‌بایست در پیامی از آنان قدردانی شود، این رسانه آمادگی انتشار چنین پیامی را دارد.

انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal