آخرین اخبار

6. خرداد 1403 - 10:48   |   کد مطلب: 47864
پیشنهاد یک رسانه به شورای اسدآباد؛
جای تغییر نام مکانی جدید به نام شهید رئیسی بگذارید
نامگذاری یک مکان به نام شهید رئیسی عزیز اقدام پسندیده است که باید به جای تغییر نام مکان‌ها، محل جدید به نام وی به ثبت برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، روز گذشته حمیدرضا مرادی‌ضمیر، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در خبری عنوان کرده که براساس تصمیمات اعضای شورای اسلامی این شهر نام خیابان فرهنگ به نام شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور وقت تغییر نام پیدا می‌کند.
خیابان فرهنگ شهر اسدآباد که حد فاصل میان میدان امام(ره) تا میدان غدیر(میدان ساعت) است.
و اما وی در ادامه خبر عنوان کرده که کمربندی شهدای این شهر که حد فاصل میدان جانبازان تا میدان آزادگان(بهشت زهرا) است و به نام کمربندی شهدا نام دارد، به نام شهدای خدمت نامگذاری خواهد شد.
 حال خبرنگار ما که مطالبه‌ای را در خصوص نامگذاری مکانی به نام شهید رئیسی عزیز داشت، نکاتی را پیرامون این تصمیم اعضای محترم شورا مطرح می‌کند.
در اینکه به نام شهید رئیسی عزیز مکان ، خیابان و... نامگذاری می‌شود، بسیار خوب و پسندیده و قابل تقدیر است اما چرا اعضای شورا مکان جدیدی که نام خاصی ندارد را به نام وی که شخصیتی بزرگ است، نام نمی‌گذارند!؟
تغییر نام خیابانی که سال‌هاست مردم با نام فرهنگ آن را می‌شناسند، جالب نیست و مانند میدان آیت‌الله طالقانی(ساعت) که به نام غدیر نام گرفت و مردم آن را همچنان ساعت می‌خوانند، می‌شود.
بهترین گزینه به نام شهید رئیسی عزیز انتخاب محل و مکان جدید است که یادگار بماند و خدای ناخواسته شورای دوره‌های بعد به فکر تغییر آن نباشند.
به نظر می‌رسد بهترین گزینه به نام این شهید عزیز دولت، به ثمررساندن پروژه‌های نیمه تمامی چون کنارگذر ، کتابخانه استاندارد، دانشکده پزستاری، مجموعه ورزشی پالیز، و...است‌، بنابراین با نام نهادن بر یکی از انها تلاش شود که ان‌ها به اتمام برسند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal