آخرین اخبار

14. خرداد 1401 - 13:55   |   کد مطلب: 42399
امروز همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مردم، قشرهای مختلف بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان در حزن و اندوه رحلت او مسیر مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای تا مسجد جامع را با دسته روی سینه زنی کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و در روز ۱۴ خرداد، مردم، تعدادی از مسئولان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، دانش‌آموزان به عنوان دوستداران و عاشقان امام خوبی ها، مسیر مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه ای(دفتر امام جمعه)، خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ، میدان غدیر تا مسجد جامع را با نوحه سرایی و سینه زنی حرکت کردند.

 

در این مسیر برخی از ارادتمندان به امام ره در روز رحلتش پیراهن سیاه بر تن داشتند، حضور یک معلول با ولیچر در صف عزاداران امام ره نشان از عشق و ارادتی وصف ناپذیر است.

 

دانش‌آموزان دهه نودی هم با حضور در مقابل شهرداری این شهر  و اجرای سرود "سلام فرمانده" عشق و ارادتی خالصانه تر را خودنمایی می‌کرد.

 

همدو ایستگاه صلواتی توزیع شربت و انجام فشار خون به همت اتاق اصناف و هلال احمر در مسیر حرکت عزاداران امام ره برپا شده بود.

 

اگرچه امروز بازار به لحاظ سیاهپوش شدن به مناسبت رحلت امام راحل کمتر به چشم میخورد، اما تعداد زیادی از ارادتمندان و عاشقان امام(ره) واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده بودند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal