آخرین اخبار

13. آبان 1401 - 13:02   |   کد مطلب: 43557
مردم اسدآباد در 13 آبان روز دانش آموز با حضور در خیابانهای اسدآباد و شعار مرگ بر فتنه گر راهپیمایی کرده و خواستار برخورد قاطع با آشوبگران شدند.

به گزارش لیلا نظری فرهودی، خبرنگار آوای سیدجمال، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی، مردم، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس، برخی از مدیران ادارات، بانوان، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون، با حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال یکبار دیگر با آرمان انقلاب و امامین انقلاب عهد و پیمانی دیگر بستند و انزجار خود را با شعار مرگ بر فتنه گر از دشمنان و استکبار اعلام کردند.

 

این راهپیمایی با تجمع در مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) آغاز و راهپیمایی کنندگان مسیرهای خیابان امام(ره)، میدان امام(ره)، خیابان فرهنگ، و میدان غدیر را با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، زنه و جاوید باید یاد شهیدان ما ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، این همه لشکر آده به عشق رهبر آمده، طی کردند.

 

در این مسیر بسیاری کودکان و نوجوانا، دانش آموزان و دانشجویان با در دست داشتن پرچم ایران، تصویری از شهید سلیمانی، شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، با شعار فتنه گر و آشوبگر باید محکوم گردد، از قوه قضائیه درخواست برخورد قاطعانه با آنان را داشتند.

 

در این راهپیمایی بعداز اجرای سرود ای رفیق شهیدم توسط دانش آموزان  پرجمهای آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

 

همچنین بیانیه ای توسط یکی از دانش آموزان قرائت و بند بند آن از سوی مردم و راهپیمایی کنندگان شعار الله اکبر سر داده شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal