آخرین اخبار

12. آبان 1402 - 10:44   |   کد مطلب: 46505
روایتی از مراسم معنوی ندبه در اسدآباد؛
له شدن پرچمی زیر پای منتظران مهدی(عج) در اسدآباد+تصاویر
منتظران مهدی موعود(عج) در شهر اسدآباد، صبح جمعه این هفته را با قرائت فرزاهایی از ندبه و له کردن پرچم صهیونیست زیر پای خود آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی آوای سیدجمال، صبح جمعه امروز در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مردم شهر اسدآباد با گرد هم آمدن در مسجد حضرت قمربنی هاشم (ع) شهرک شهید خزایی این شهر و نجوای دعای معنوی و لذت‌بخش ندبه به انتظار مهدی موعود(عج) نشستند.

این مراسم معنوی که همزمان با بیست و هفتمین روز از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست در غزه همراه بود، مردم این دیار همیشه در صحنه، برای همدردی با مردم مظلوم غزه، پرچم صهیونیست غاصب که در ورودی مسجد پهن شده بود را زیر پا له می‌کردند و با لعن و نفرین این رژیم وارد مسجد می‌شدند.

 

در این مراسم معنوی و روح‌بخش، پرچم فلسطین به امید روز ظفر و پیروزی فلسطینیان و پرچم ایران به نشانه و نماد در کنار فلسطین بودن، بر دیواره این مسجد نصب شده بود.

 

حضور بی‌نظیر کودکان و نوجوانان در این مراسم معنوی در همدردی با کودکان و نوجوانان غزه با در دست داشتن کتاب دعای ندبه، جلوه‌ای خاص داشت و البته برخی هم با موبایل‌های خود صفحات دعا را می‌نگریستند و فرازها را با نوای دلنشین مداح اهل‌بیت(ع) تکرار می‌کردند.

 

همچنین شرکت تعدادی از مسئولان از جمله معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فرماندار و حضور مستمر امام جمعه در این مراسم معنوی مایه دلگرمی بود که این بار وی در حمایت از مردم مظلوم انتفاضه فلسطین و غزه، در زمان سخنرانیش چفیه‌ای را هم بر دوش خود انداخته بود.

 

این مراسم معنوی همراه با صرف صبحانه و اهدا جوائزی به کودکان زیر ۱۱ سال و به قید قرعه به شرکت کنندگان بود.

 

ستاد مردمی برگزاری دعای ندبه شهرستان اسدآباد اعلام کرده که جمعه هفته آینده ۱۹ آبان این مراسم معنوی مسجد امام جواد(ع) واقع در بلوار ۲۲ بهمن ، بلوار  امیرالمؤمنین(ع) محله پشت بیمارستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ن 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal