آخرین اخبار

27. آبان 1402 - 17:19   |   کد مطلب: 46646
در چهلمین روز از مقاومت مردم غزه، همزمان با سراسر کشور مردم حماسه‌آفرین اسدآباد در حمایت از کودکان مظلوم این منطقه خروشیدند و با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواستار قطع جنایات وحشیانیه این رژیم جعلی شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، همزمان با سراسر کشور در چهلمین روز از مقاومت ملت غزه، بار دیگر مردم حماسه‌ساز و همیشه در صحنه شهرستان اسدآباد در حمایت از مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه غزه مسیر مقابل دفتر امام جمعه تا ساختمان شهرداری این شهر را راهپیمایی کرده و مقابل شهرداری تجمع کردند.

 

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، نیروهای نظامی وانتظامی، بازاریان و کسبه، مسئولان، حضور داشتند، با شعار «مرگ بر آمریکا» و مرگ بر اسرائیل خواستار قطع جنایات ظالمانه و کودک کشی رژیم جعلی صهیونیست در غزه شدند.

 

در این میان که علی‌رغم اینکه مدارس تعطیل اعلام شده بود، اما بسیاری از دانش‌آموزان به همراه معلمان‌شان کلاس درس را در خیابان و در راهپیمایی با درس استکبارستیزی برگزار کرده بودند.

 

در این میان برخی از کاندیداهای احتمالی مجلس هم با هواردارانشان در این راهپیمایی حمایت خود را از مردم غزه به نمایش گذاشتند.
تصاویری از این راهپیمایی ببینید.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal