آخرین اخبار

22. دى 1402 - 10:23   |   کد مطلب: 47070
مردم اسدآباد به یاد شهدای گلزار کرمان نجوا کردند؛
صبح جمعه امروز؛ نوای «قَطَعْتَ دَابِرَ الْمُتَكَبِّرِینَ» اسدآباد‌ی‌ها
سی و هشتمین صبح جمعه برگزاری مراسم معنوی دعای ندبه اسدآباد در مسجد امیرالمؤمنین(ع) محله پشت بیمارستان سابق این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، همزمان با صبح جمعه امروز 22 دی‌ماه، سی و هشتمین هفته برگزاری مراسم معنوی دعای ندبه با حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم اسدآباد در مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع در محله پشت بیمارستان سابق این شهر برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی که با روحیه جهادی امام جمعه و همت خادمان حسینی و فاطمی این شهر هر هفته صبح جمعه به صورت میدانی و جهادی در محلات مختلف درحال برگزاری است، این هفته به یاد شهدای گلزار کرمان مجید صادقی، یکی از مداحان اهل بیت(ع) به قرائت فرازهای دعای ندبه پرداخت.

 

ندبه‌خوانان در بخشی از فرازی دعای ندبه در درد دل با امام زمان(عج) با هم نجوا کردند که «چه زمان ما را می بینی و ما تو را می بینیم، درحالی که پرچم پیروزی را گسترده‌ای؟ آیا آن روز فرا می‌رسد که ما را ببینی که تو را احاطه کنیم، و تو جامعه جهانی را پیشوا می‌شوی درحالی که زمین را از عدالت انباشتی و دشمنانت را خواری و کیفر چشانده‌ای و متکبّران و منکران حق را نابود کرده‌ای و ریشه سرکشان را قطع نموده‌ای و بیخ و بن ستمکاران را برکنده‌ای؟

 

آنان فتح و پیروزی امام زمان(عج) بر مستکبران و برافراشته شدن پرچم حق در جهان را از خداوند متعال طلب کردند.

 

ندبه‌خوانان سفره صبحانه‌ این هفته را هم با نذورات مردم برای ظهور امام زمان(عج) برپا کردند و در ادامه علاوه بر قرعه‌کشی و تقدیر از خبرنگار پایگاه خبری آوای سیدجمال به کودکان زیر10 سال در این مراسم هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal