آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 8:02   |   کد مطلب: 28101
«من یک روستایی انقلابی‌ام»، «من یک روستایی هستم، حتی اگر به شناسنامه‌‎ام معترض شوند»، «روستایی بودن افتخار من است» و «روستا ریشه من است» جملات و دلنوشته‌های اعتراضی روستاییان کشورمان به اظهارنظر اخیر آیت‌الله هاشمی است.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «بعضی‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الان آمده‌اند و انقلابی شده‌اند» موجی از اعتراضات و کمپین‌ها در فضای مجازی به راه افتاد.

مردم روستاهای شهرستان خلیل‌آباد،‌ بهمئی، شبستر، سیروان، پاوه، ریگان، روستای انصاریه کاشمر، اهالی رفسنجان، ملایر، روستائیان بویراحمدی و شهرستان کهگیلویه از جمله روستاییانی هستند که تاکنون با پیوستن به کمپین «من روستایی هستم» نسبت به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی اعتراض کردند.

 

پس ازاین اظهارنظر یکی از سایت های همشهری آیت الله با انتشار تصاویری از خانه روستایی پدری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این گفته واکنش نشان داد.

 

اما این تنها واکنش به اظهارات آیت الله هاشمی نبود؛ روستاییان اقصی نقاط کشور با در دست گرفتن نوشته هایی خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ناراحتی خود را  از این گفته وی نشان دادند.

آن ها با همان سادگی همیشگی روستا جملاتی کوتاه اما پرمعنا را برای اعتراض خود انتخاب کردند، جملاتی مانند«من یک روستایی انقلابی‌ام»، «من یک روستایی هستم، حتی اگر به شناسنامه‌‎ام معترض شوند»، «روستایی بودن افتخار من است» و «روستا ریشه من است».

 

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal