آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 8:12   |   کد مطلب: 28153
یادواره 31 شهید پایگاه مقاومت شهید بهشتی برگزار شد
در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) صورت گرفت
یادواره 31 شهید پایگاه مقاومت شهید بهشتی برگزار شد
یادواره 31 شهید پایگاه مقاومت شهید بهشی شهر اسدآباد در محل پایگاه مقاومت شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) یادواره 31 شهید پایگاه مقاومت شهید بهشی شهر اسدآباد در محل پایگاه مقاومت شهید بهشتی برگزار شد.
در این یادواره که با حضور فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه انصارالحسین همدان و جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد برگزار شد، اقشار مختلف مردم، نیروهای بسیج و سپاه و به خصوص جوانان حضور داشتند.
تمثال و عکس‌های 31 شهید گلگون کفن شهر اسدآباد به صورت زیبا در محل مسجد فاطمه الزهرا که محل اعزام رزمندگان به جبهه‌های جنگ تحمیلی بود، مزین شده بود.
در این یادواره پس از اجرای گروه سرود و مداحی یکی از مداحان اهل بیت(ع)، فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه انصارالحسین همدان یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.
سیدرضا موسوی به نحوه حضور شهدا، ایثارگران و جانبازان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: این رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ نابرابری که بر ما تحمیل شده بود، حضور یافتند و با دستان خالی جلوی دشمن ایستادند و بعضی از آنان در این راه جان فدا کردند.
وی با بیان اینکه علی‌الظاهر ایران در جنگ هشت ساله با عراق تنها با یک کشور می‌جنگید، گفت: اما در این جنگ کشورهای دیگری در پشت پرده دست‌های پلید و مکاری داشتند و عراق را کمک میکردند.
فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه انصارالحسین همدان بیان داشت: شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به امامشان لبیک گفتند در حالی که بیشتر آنان کمتر از 20 سال سن داشتند.
وی خاطراتی از شهدا و ایثارگری‌های آنان در جنگ تحمیلی را بازگو کرد و همچنین به به بازگشت پیکر شهدای غواص و دیگر شهدای گمنام به وطن اشاره کرد و گفت: اگر نبود رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و فداکاری این شهدا، معلوم نبود بر سر میهن اسلامی چه می‌آمد.
موسوی یکی از موضوعاتی که در وصیت‌نامه‌های بیشتر شهدا بر آن تأکید شده را رعایت حجاب و عفاف دانست و بر رعایت ان از سوی بانوان تأکید کرد.
وی گفت: باید با ادامه دادن راه و روش شهدا آنان را الگو قرار دهیم و عهد و پیمان دوباره با ولایت‌فقیه ببندیم و بدانیم که این عهد و پیمان در راستای تقویت دین اسلام باشد.
فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به اینکه این روزها دیگر در کوچه و خیابان‌ها دختران و پسران را نمیتوان تشخیص داد، گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی و لباسهای غربی به دنبال تخریب همین دختران و پسران است.
وی از مردم خواست با ادامه دادن راه شهدا ولایت را تنها نگذارند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal