آخرین اخبار

20. آبان 1394 - 12:11   |   کد مطلب: 29303
شهرستان اسدآباد یکی از گذرگاه‌های اصلی است که سالانه هزاران زائر از سرتاسر ایران از این مسیر به سمت کربلا حرکت می‌کنند و دیروز اولین کاروان زیارتی با پای پیاده به سمت کربلا راهی شدند و با استقبال گرم امدادگران در پایگاه امدادی گردنه اسدآباد روبرو شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، حدود بیست روز دیگر تا اربعین حسینی باقی است و دل‌ها و قدم‌ها روانه کربلای معلی می‌شود تا یکبار دیگر ارادت و علاقه عزاداران حسینی در  کربلا به نمایش گذاشته شود.

 

سال گذشته میلیون‌ها نفر از مردم ایران با پای پیاده و سواره به صورت کاروان راهی کربلا شدند تا در کنار حرمین حضرت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) به سوگ امامش بنشینند.

 

شهرستان اسدآباد یکی از گذرگاه‌های اصلی برای عبور کاروان‌های زیارتی امام حسین(ع) است که سالانه بیش از هزاران نفر زائر از این منطقه عبور می‌کنند تا در کربلا عزادار حسین(ع) باشند.

 

امسال نیز با اینکه روزهای زیادی را تا روز اربعین حسینی در پیش داریم، اما کاروان‌هایی به صورت پیاده و یا با وسایل نقلیه از مسیر اسدآباد به سمت کربلا حرکت می‌کنند.

 

اولین کاروان زیارتی امام حسین(ع) از استان تبریز وارد شهر اسدآباد شد و با استقبال خوب امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در پایگاه امداد و نجات گردنه این شهر مواجه شدند.

 

این کاروان زیارتی که به صورت پیاده به سمت کربلا  در حرکت بودند، حدود 35 نفر زائر بودند که توسط امدادگران در پایگاه امدادی اسکان داده شده و نهار را در این پایگاه صرف کردند.

 

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal