آخرین اخبار

22. فروردين 1398 - 19:13   |   کد مطلب: 32325
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: مدیر آموزش و پرورش وارد جریان سیاسی نشده و نباید وارد شود چرا که آموزش و پرورش یک مرکز تربیتی است و باید به پرورش افراد جامعه بپردازد.

به گزارش آوای سیدجمال، در این مراسم اکبر رنجبرزاده باتأکید بر اولویت قرار دادن رونق تولید در شهرستان، اظهار کرد: می طلبد که مدیران ادرات در حوزه کاری خود برای ایجاد اشتغال کمک و همراهی کنند و بنده و فرماندار هم در ایجاد طرح های بزرگتر در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم اسدآباد و جوانان تحصیل کرده از ما کار می‌خواهند، گفت: متأسفانه ما در جذب تسهیلات 6 درصدی رتبه اخر را در استان داریم که باید تلاش شود از این تسهیلات بهره بیشتری ببریم.

 

وی به کوتاهی نمایندگان مجلس در قبال مردم اشاره کرد و گفت: ما نمایندگان مجلس وظایفی در سطح  ملی داریم که خوب وظایفمان را انجام نمی دهیم و در به نتیجه رساندن آن ها می لنگیم و این اشکال کار مجلسان است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: باید ثروت ملی برای نمایندگان مهم باشد و آن را افزایش دهند.

 

وی گفت: اسدآباد یکی از حوزه های انتخابیه است که در کنار نماینده فضای آرام احساس می شود و به نظر بنده یکی از شهرهای بافرهنگ بالاست و این درحالی است که بسیاری از نمایندگان از حوزه انتخابیه خود نگران و ناراحت هستند.

 

رنجبرزاده از تصویب احداث تونل گردنه اسدآباد در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در لایحه بودجه اعتباراتی برای آن پیش بینی شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با معرفی غلامرضا همایی لطیف  به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش اسدآباد، گفت: بنده از روی سیاسی کاری کسی را برای مدیریت آموزش و پرورش معرفی نکردیم  و اقای همایی وارد جریان سیاسی نشده و نباید وارد شود چرا که آموزش و پرورش یک مرکز تربیتی است و باید به پرورش افراد جامعه بپردازد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اجازه نمی‌دهیم به اختلافات دامن بزنند و ما را هزینه این کارها کنند؛ اگر استاندار، نمایندگان مجلس در معرفی شخصی وساطت کنند ، یعنی از اعتبار خود هزینه کرده اند و مدیران کل هم نباید ما را وارد این فضاها کنند.

 

وی تأکید کرد: مدیران باید تا روز انتخابات وارد جریان سیاسی نشوند و در خدمت به اسداباد کار کنند.

 

رنجبرازده تأکید کرد: هرکسی که دغدغه اموزرش و پرورش را داشته باشد، از هر گروه و جناحی نباید وارد جریانات سیاسی شود.

نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal