آخرین اخبار

29. فروردين 1398 - 18:00   |   کد مطلب: 32367
کریم حمیدوند یکی از فرماندارانی است که درآستانه یک سالگی خدمتش در اسدآباد، بار دیگر التهاب و نگرانی را به خورد مردم می‌دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، همین اردیبهشت ماه سال گذشته بود که با مطرح شدن بخشنامه وزارت کشور مبنی بر برکناری فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت ندارد، حسین افشاری فرماندار اسبق اسدآباد جای خود را به کریم حمیدوند فرماندار نهاوند داد و وی هم در همان روزهای نخست خدمتش در اسدآباد ساکن شد.

 

اگرچه سکونت فرماندار شهرستان و کم شدن یکی از مدیران پروازی در اسداباد شاید به نفع مردم پیش می‌رفت؛ اما در آستانه یک سالگی مدیریت حمیدوند در این شهرستان بار دیگر حرف ماندن و نرفتن فرماندار اسدآباد در فضای حقیقی و مجازی پیچیده است؛ چرا که وی خبر از استعفای خود به دلیل عدم تمدید مأموریتش از سوی استاندار البرز داده است.

 

این بار ماندن یا نرفتن حمیدوند بستگی به تصمیم استاندار همدان و البرز دارد که گویا بنا به گفته فرماندار شهرستان ظاهرا" تمایل‌ها بر رفتن وی از اسداباد است و حتی خود نیز مسائل شخصی را مطرح کرده و گفته است که تمایل ندارد در اسداباد بماند.

 

با این اوضاع و احوال شهرستان و حرف و حدیثها و اصرار حمیدوند فرماندار شهرستان اسدآباد برای رفتنش از اسدآباد، آن هم در آستانه انتخاباتی مهم جامعه شهرستان دچار نوعی التهاب کرده است؛ البته ناگفته نماند این شهرستان هرزگاهی که نه همیشه دچار این نوع التهابات است و نمونه آن درهمین اردیبهشت ماه سال گذشته و رفتن حسین افشاری فرماندار اسبق اسدآباد بود.

 

تاجایی که ما رسانه ها می بینیم و خبرها را انعکاس می‌دهیم، جدای از خوش برخوردی و خوش رفتاری و خوش اخلاقی حمیدوند فرماندار اسداباد تاکنون رخدادی مهمی که از سوی وی شهرستان را تغییری ببخشد، نبوده است.

 

همانطور که حمیدوند فرماندار اسداباد بارها در جلسات مختلف هم اذعان کرده که نرخ بیکاری در اسدآباد 12 درصد است و زیبنده این شهر و مردمانش نیست و همچنین اعتبارات آن به بیشتر از 10 میلیارد تومان هم نمی‌رسد و کمترین جذب تسهیلات اشتغالزایی و آخرین رتبه مسکن را داشته ایم.

 

این خبرها نشان می‌دهد که مسئولان ما به جزء خوش اخلاقی و خوش رفتاری بیشتر حرف به خورد مردم می‌دهند تا عمل؛ البته مردم اسداباد همیشه سپاسگزار این رفتار و اخلاق های خوب هستند اما نیاز مردم بیشتر حل مشکلات اشتغال و معیشتی است!

 

انتظار می‌رود که فرماندار شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده خود را در راستای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم ارائه دهند.

 

روی دیگر سخن مان با استاندار همدان است که می‌طلبد با دور اندیشی برای دیاری که نام سیدجمال الدین اسدابادی بزرگمرد تاریخ را یدک می‌کشد، تصمیمی بهتر بگیرند و اینقدر مردم را دچار نگرانی نکنند چراکه تا فرمانداری دیگر بر جایگاهش بنشیند و شهر و مشکلات آن را بشناسد و بر رفع آن چاره بیندیشد، طول میکشد.

 

و صدالبته در آستانه انتخابات تغییر مدیران آن هم در جایگاه فرمانداری که رئیس هیأت اجرایی انتخابات را بر دوش می‌کشد، آیا به نظر می‌رسد، کار عقلانی و درستی است؟!.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal