آخرین اخبار

1. مهر 1398 - 15:43   |   کد مطلب: 33603
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بااشاره به اینکه اسدآباد نقش مهمی را در دفاع مقدس با حضور نیروهای نظامی داشته است، افزود: صدور انقلاب صدور فکر و اندیشه اسلام است که امروز دشمن از اینکه انقلاب اسلامی به سطح جهان صادر شده است، هراس دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در دومین روز از این هفته صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسدآباد باحضور مسئولان ادارات، بسیجیان، خانواده های شهدا در سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

 

در این صبحگاه فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت یادوخاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است .

 

سرهنگ امیدعلی الیاسی بااشاره به اینکه اسدآباد نقش مهمی را در دفاع مقدس با حضور نیروهای نظامی داشته است، افزود: صدور انقلاب صدور فکر و اندیشه اسلام است که امروز دشمن از اینکه انقلاب اسلامی به سطح جهان صادر شده است، هراس دارد.

امام جمعه اسدآباد نیز به رشادت و فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دشمنان تصور می کردند که بعداز پیروزی انقلاب با هشت سال جنگ علیه ایران می توانند به انقلاب ضربه بزنند که کورخوانده اند.

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی تصریح کرد: رزمندگان اسلام با عشق به امام حسین ع و گوش به فرمان امام ره، با جان و دل مال و فرزندانشان را رها کردند و وارد صحنه شدند و با امکانات کم در مقابل این همه تسلیحات دشمن مقاومت کردند.

 

وی با بیان اینکه جهاد برای حفظ انقلاب ادامه دارد، گفت: قوام و حفظ نظام انجام فریضه الهی امر به معروف ونهی از منکر است که باید عامر به معروف باشیم.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه همه وظیفه داریم که با بی عدالتی، فساد مالی و اجتماعی باید مقابله کنیم، افزود: ما مدیون خون شهداییم و امروز باید در جبهه پایداری گام بنهیم.

 

وی بااشاره به وضعیت نامناسب حجاب و سگ گردانی ها در جامعه، گفت: بدحجاب کردن و سگ کردانی در بین مردم کار دشمن است و آنان هرروز باید یک تهاجم فرهنگی وارد میشوند تا مردم را از فرهنک عاشورایی و اسلامی دور کنند.

 

حسینی با بیان اینکه سخنان مسئولان ما مورد توجه دشمن است بنابراین باید محکم ، مقتدرانه باشد، افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی پرمعناست و همه باید در رکاب رهبری برای زمین گیر کردن دشمن باشیم.

 

وی در پایان سخنانش به اوصاف رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید این اوصاف در جوانان ، سربازان نیروهای انتظامی سپاه بسیج اوج بگیرد.
انتهای پیام/ن

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal