آخرین اخبار

2. آذر 1398 - 12:09   |   کد مطلب: 34104
بهزیستی شهرستان اسدآباد مراسم جشنی را برای 27 دانش آموز دختر و پسر که تحت پوشش این نهاد هستند و به سن تکلیف رسیده بودند، برپا کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، پیش از ظهر امروز طی مراسم جشن تکلیفی برای ۲۷ دانش آموز دختر و پسر تحت پوشش بهزیستی اسدآباد، احکام اسلامی تشریح شد.

 

در این مراسم که در سالن اجتماعات این اداره بهزیستی برگزار شد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: ما هر ساله با به تکلیف رسیدن دانش آموزان دختر و پسر مراسم جشنی را برای آنان برگزار می کنیم و با دعوت از یک روحانی احکام و دستورات دینی را به آنان آموزش می دهیم.

علی احمدی‌منش گفت: بهزیستی شهرستان اسدآباد در ستاد اقامه نماز استان رتبه برتر را در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی کسب کرده است.

 

در ادامه این مراسم یکی از روحانیون شهرستان با تشریح احکام و دستورات دین اسلام، اظهار کرد: دین اسلام یک فرهنگ برای زیبا کردن زندگی است و می توان گفت که از ۴ هزار و ۴۴۰ معجزه الهی بزرگترین معجزه قرآن است.

 

حجت الاسلام هادی خسروی بااشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع)، گفت: پیامبر اکرم (ص) ۷ میلیون نفر را با خوش اخلاقی خود به دین اسلام دعوت و مسلمان کرد.

وی بر اطاعت پذیری از خداوند و پدر و مادر تأکید کرد و از نوجوانان خواست که با پوشش و حجاب خود در مقابل نامحرمان، امنیت خود را داشته باشند.

انتهای پیام/ن

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal