آخرین اخبار

16. بهمن 1398 - 14:55   |   کد مطلب: 34805
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، یک واحد مسکونی و پروژه آسفالت در روستایی ازتوابع شهرستان اسدآباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با 41 سالگرد پیروزی انقلاب و در پنجمین روز از دهه فجر امسال، با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسدآباد و جمعی از مسئولان، یک واحد مسکونی در روستای چنارسفلی و پروژه آسفالت در روستای گنبله از توابع شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

 

در آئین بهره‌برداری از این طرح‌ها، معاون عمرانی فرمانداری اسدآباد پیروزی انقلاب را پر برکت خواند و اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال و در این روز 6 روستای گنبله، جنت آباد، مزرعه بید، کوانج، سیاه گله ، لک لک از طرح عملیات زیرسازی آسفالت بهره مند شدند.

 

لیلا امیدی تصریح کرد: برای اجرای عملیات زیرسازی آسفالت این روستاها، 29 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

 

وی یادآور شد: طرح هادی و آسفالت معابر روستای گنبله از محل اعتبارات ملی و با استفاده از قیر ابلاغی سال 97 انجام شده است.

معاون عمرانی فرمانداری اسدآباد با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن برای مقاوم‌سازی مسکن های روستایی، گفت: در این ایام 11 واحد مسکونی با پرداخت اعتبار و تسهیلاتی به میزان 8 میلیارد و 800 میلیون ریال مقاوم سازی شده است.

 

وی یادآور شد: این واحد مسکونی، 4 هزار و سیصدوچهل و ششمین پروژه مقاوم سازی شده از محل اعتبارات ویژه است که در روستای چنارسفلی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal