آخرین اخبار

15. اسفند 1398 - 12:10   |   کد مطلب: 35078
علی توکلی‌صالح با بیان اینکه ما به لحاظ بازار فروش مشکلی نداریم، گفت: تنها مشکل ما تهیه مواد اولیه یعنی پارچه است و برای توسعه کارگاه‌ها نیاز به تسهیلات داریم که آن هم در گیرودار کارهای بانکی است.

به گزارش آوای سیدجمال، با پایان اسفند و نزدیک شدن به عید نوروز، مردم در تکاپوی خرید نیازهای شب عید هستند، اگرچه به دلیل وجود بیماری کرونا و اقتصاد نابه سامان در جامعه التهابی وجود دارد اما همچنان تا دیروز بازار گرم بود و مردم در حال خرید!

 

از گذشته یکی از خریدهایی که مردم در آستانه نوروز انجام می دادند، خرید لباس نو برای شب عید است و البته ناگفته نماند تا قبل از گرانی‌ها این قلم از نیازها بیشتر در سبد خرید خانوارها نمود داشت؛ اگرچه هم اکنون بسیاری از مردم معتقد به انجام این امر هستند.

یکی از تولید کنندگان پوشاک در اسدآباد که اقدام به ایجاد دو واحد تولیدی پوشاک کرده است، این روزها بیشتر از گذشته مشغول فعالیت تولید پوشاک از جمله کت و شلوار، مانتو و پیراهن است.

 

سری به این واحد تولیدی زدیم تا از بازار و وضعیت خرید مردم جویا شویم.

 

این تولید کننده جوان اسدآبادی که به دلیل وجود کرونا و برای سلامتی افراد شاغل در تولیدی خود اقدام به تهیه دستکش کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: فعالیت خود را با ایجاد واحد تولیدی و فروشگاه بزرگ پوشاک با برند توکل آدراپانا درسه سال گذشته آغاز کردیم.

 
علی توکلی‌صالح با بیان اینکه در ابتدای کار با ایجاد اشتغال برای دو نفر واحد تولیدی را راه اندازی کردم، گفت: در حال حاضر 5 نفر در کارگاه برش پارچه و در کارگاه دیگری که در روستای شمس آباد است و اقدام به تولید شلوار می‌کند، دو نفر فعالیت دارند و در مجمع 7 نفر ایجاد اشتغال کرده ایم.

 

وی تصریح کرد: برنامه ریزی اولیه ما برای تولیدات، در شهرستان اسدآباد بود که با گرفتن سفارشات از دیگر استانها و شهرها توانستیم این تولیدات را افزایش دهیم و در حال حاضر ماهانه 150 تا 200 دست میانگین تولید کت و شلوار داشته باشیم.

 

این تولید کننده با بیان اینکه ما طی قراردادهایی که با بیمارستان داشتیم، البسه بیمارستان را تأمین کردیم، افزوود: مواد اولیه این تولیدات از اصفهان تهیه شد.

وی  با بیان اینکه تا به امروز هیچ تسهیلاتی برای ایجاد این دو کارگاه تولیدی دریافت نکرده است، افزود: تجهیزات این کارگاه‌ها به صورت کامپیوتری و به روز است.

 

توکلی‌صالح با بیان  اینکه ما به لحاظ بازار فروش مشکلی نداریم، گفت: تنها مشکل ما تهیه مواد اولیه یعنی پارچه است  و برای توسعه کارگاه‌ها نیاز به تسهیلات دارم که در گیرودار کارهای بانکی هستم.

وی با اشاره به اینکه بنده مجوز فروش اینترنتی را از سال 96 اخذ کرده ام و به دنبال فروش در سطح ملی هستم، افزود: در حال حاضر برای اخذ تسهیلات به مشکل برخورده ام که البته فرماندار و معاون وی پیگیری هایی داشتند.

 

این تولید کننده از دیگر مشکلات تولید کنندگان در عرصه پوشاک را وجود نوسان قیمت خواند و افزود: متأسفانه مشکل دیگر نوسانات قیمتی در بازار است که به تولید کننده ضربه سنگینی را وارد می کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal