آخرین اخبار

4. خرداد 1399 - 20:25   |   کد مطلب: 35806
امروز همزمان با عید سعید فطر، در حالی که نماز عید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی در مساجد برقرار بود، در روستای چنارسفلی اسدآباد برگزار نشد و این درحالی است که به گفته روحانی این منطقه، جمعیتی برای اقامه نماز حاضر بودند.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز همزمان با عید سعید فطر، در حالی که نماز عید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی در مساجد برقرار بود، در روستای چنارسفلی اسدآباد برگزار نشد و این درحالی است که به گفته روحانی این منطقه، جمعیتی برای اقامه نماز حاضر بودند.

 

بنا به گفته روحانی این منطقه هیأت امنای مسجد این روستا برای بازگشایی مسجد اقدامی نکرده و به دلیل نامناسب بودن وضعیت روستا و وجود زباله و سگ درخواست بازگشایی مدرسه را داشتند که گویا مسئولان در این زمینه هم همکاری نداشتند و قضیه از این قرار شده که نماز عید فطری در این روستا اقامه نشده است.

 

روحانی روستای چنارسفلی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، بااشاره به شیوع ویروس کرونا و نبود امکان اقامه نماز عید فطر در مسجد این روستا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه هیأت امنای مسجد همکاری برای اجرای پروتکل بهداشتی و بازگشایی مسجد این روستا نداشتند، تصمیم گرفتیم نماز عید را در مدرسه شهید طاهری این روستا اقامه کنیم. 

حجت‌الاسلام رضا موحدی با گلایه مندی از مسئولان آموزش و پرورش اسدآباد، گفت: متأسفانه به هر مسئولی گفتیم که درب مدرسه را باز کند که نماز عید در آنجا اقامه شود، توجهی نکردند.

 

وی ادامه داد: در تماس با مسئولان آموزش و پرورش از آنان خواستیم که تا درب مدرسه را بازگشایی کنند اما مطالبه مان بی پاسخ ماند.

 

روحانی این روستا با بیان اینکه هر ساله نماز عیدفطر در مدرسه اقامه می شد، تصریح کرد: علی رغم اینکه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی خریداری کرده بودم و مردم هم زیرانداز و مهر آورده بودند، اما متآسفانه نماز عید فطر امسال در این روستا برگزار نشد.

 

وی با انتقاد از همه مسئولان شهرستان،گفت: روستای چنارسفلی یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین روستای اسدآباد است اما امسال برای برگزاری نماز عید فطر در این روستا مسئولی وارد نشد

 

به گزارش اوای سیدجمال، روستای چنارسفلی یکی از روستاهای بزرگ اسدآباد است که شهر شدن آن همیشه مطرح بوده و مردم مطالبات زیادی در زمینه های مختلف دارند، و امروز آماده سازی یک مسجد و یاهمان مدرسه برای اقامه نماز عیدفطر از مطالبات به حق انان بوده و باتوجه به عدم برگزاری آن، منتظر پاسخ مسئولان فرمانداری، آموزش و پرورش ،اوقاف ،سازمان تبلیغات ،بخشداری و یا هر سازمان مسئول دیگر در این موضوع  هستیم‌!

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal