آخرین اخبار

3. شهريور 1399 - 12:01   |   کد مطلب: 36637
مجید درویشی با بیان اینکه امسال تعداد 43 پروژه با اعتبار 231 میلیارد و 36 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری و یا عملیات آنها آغاز می‌شود، گفت: این پروژه ها در بخش‌های به حمل ونقل ، کشاورزی، منابع طبیعی، گردشگری، ورزشی، تعلیم تربیت و آموزشی است.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در شبکه اجتماعی اینستاگرام انجام شد، اظهار کرد: سال گذشته 59 پروژه با اعتبار 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ملی و تسهیلاتی به بهره‌برداری رسید.

 

وی گفت: امسال نیز تعداد 43 پروژه با اعتبار 231 میلیارد و 36 میلیون تومان اعتبار در بخشهای به حمل نقل ، کشاورزی، منابع طبیعی، گردشگری، ورزشی، تعلیم تربیت و آموزشی به بهره‌برداری و یا عملیات آنها آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: از تعداد 43 پروژه شهرستان عملیات اجرایی سه پروژه‌ آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در تلاشیم که همه پروژه های بالای 50 درصد را تا پایان سال و اتمام عمر دولت تدبیر به نتیجه برسانیم، افزود: از جمله این پروژه ها کنارگذر است که هم اکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

درویشی به پروژه آموزشکده فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: این پروژه با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و قول وزیر علوم در سال جاری آغاز به کار می‌کند که در این زمینه دو کلاس از کلاس‌های دانشگاه فنی و حرفه ای همدان در حوزه خواهران به این شهرستان انتقال می‌یابد.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی استخر شنای آموزشی دانش آموزی، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال 90 شروع شد که نیاز به 3 میلیارد تومان اعتبار دارد، امیدواریم تا پایان عمر دولت به اتمام برسد.

فرماندار شهرستان اسدآباد به افتتاح استخر شنای شهید سلیمانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از مطالبات مهم مردم بود که بعداز 26 سال به افتتاح رسید و به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

 

وی ادامه داد: این پروژه جزء پروژه‌هایی بود که به دلیل اینکه تحت فشار کامل کردن استخر بود، دارای ایرادات فنی شده و به پیمانکار بازگرداندیم تا تکمیل و تحویل مجدد شود، البته بحث دیواره چینی، محوطه سازی آن کامل شده است.

 

درویشی از دیگر پروژه‌های شهرستان را مجموعه ورزشی بانوان خواند و گفت: این پروژه در سال 84 آغاز به ساخت شده که 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

 

وی با بیان اینکه مدرسه 12 کلاسه شهید سعیدی در سال 96 کلنگ زنی شده، افزود: این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون برای ساخت آن 3 میلیارد تومان هزینه شده و 3 میلیارد هم برای تکمیل نیاز است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص پروژه ساخت مدرسه شهرک یادگار امام هم گفت: این پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که یک میلیارد و 700 میلیون وتومان هزینه شده و دو و نیم میلیارد دیگر نیاز است.

 

وی با بیان اینکه پروژه پساب تصفیه خانه شهرستان در سال 91 کلنگ زنی شده و حدود 92 درصد پیشرفت داشته ، افزود: حدود 5 میلیارد و 600 میلیون هزینه شده که این پروژه هم جز پروژه های بالای 50 درصد برای تکمیل در سال‌جاری است.

ادامه خبر بروزرسانی می شود...

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal