آخرین اخبار

4. شهريور 1399 - 15:21   |   کد مطلب: 36646
همزمان با هفته دولت و در سومین روز از این هفته، فضای ساختمانی استقرار دستگاه "ام.آر.آی" افتتاح شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دولت و در سومین روز از این هفته، با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار همدان، نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان اسدآباد پروژه فضای استقرار دستگاه "ام.آر.آی" افتتاح شد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در حاشیه آئین افتتاحیه این پروژه، اظهار کرد: این پروژه در فضای  در ۶۰۰ متر مربعی بیمارستان حضرت قائم(عج) در آذرماه سال ۹۸  شروع و در مرداد ماه امسال به پایان رسید.

 

 

بهنام رضا مخصوصی گفت: برای ساخت ساختمان دستگاه "ام.ار.آی" و اجرای این پروژه 15 میلیارد  ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی اعتبارات ملی هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه دستگاه "ام.ار.آی" یک و نیم تسلا GE (جنرال الکتریک) به ارزش ۳۵ میلیارد ریال است، افزود: این دستگاه همه اندام بدن انسان از جمله مغز - گردن- کمر و... را پوشش می‌دهد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه دستگاه"ام.آر.آی"  دارای ۱۶ کانال، ابر رسانا است که کاملاً به روز و تولید سال ۲۰۲۰ است، گفت: نصب مکانیکی این دستگاه انجام شده و در روزهای آینده آهنربا شدن مگنت دستگاه صورت می‌پذیرد که نیاز است برای یکنواخت شدن میدان مغناطیسی تا حدود ۲ هفته صبر کرد و پس از آهنربا شدن مگنت دستگاه عملیات کالیبراسیون دستگاه انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: کالیبریشن دستگاه منطبق با چارت جهانی انجام خواهد شد که با تاییدیه کمپانی دستگاه آماده پذیرش بیمار است و این پروسه ها در تمام دنیا به صورت یکنواخت طراحی و تعریف شده است.

انتهای پیام/ن

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal