آخرین اخبار

2. مهر 1399 - 12:22   |   کد مطلب: 36914
همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس از نویسندگان و فعالان فضای مجازی در عرصه نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در سومین روز از این هفته دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی مراسم تجلیل از نویسندگان و فعالان فضای مجازی در عرصه نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان را برگزار کرد.

 

نباید صرفا شهدا را لقلقه زبان کنیم
در این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با اشاره به جایگاه شهدا، اظهار کرد: امروزه نباید صرفا شهدا را لقلقه زبان کنیم بلکه باید با بازگویی خاطراتشان از آنان الگو بگیریم.

 

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با بیان اینکه ارزش کار شهدا و خانواده‌های آن بالاست‌، گفت: امروز هر دفاعی و جنگی مقدس نیست، بلکه به خاطر ارزش‌های مکتب اسلام و قرآن این دفاع مقدس شد.

 

بین شهدا چپی و راستی نبود، اصولگرایی و اصلاح طلبی معنا نداشت
وی گفت: شنیده اید که بگویند فلان شهید اصولگرایی یا اصلاح طلبی یا چپی یا راستی بود، همه زیر یک پرچم و مکتب به پا خواستند، افزود: اصول اگر اصولی باشد که بر مبنای اسلامی نباشد، آن اصول نیست حالا می‌خواهد طرف اصولگر باشد، البته اصلاحات هم اگر برای اصلاح امور مسلمان نباشد، طرف اصلاح طلب باشد که باشد، هر دو کشک است زمانی که ارزش‌های اسلامی را از آن بگیریم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با بیان اینکه ما هنوز به شعار "حزب فقط حزب الله ، رهبر فقط روح الله"  پایبندیم، گفت:  اعتقادم این است که یک بخش از اصولگراهای ما ارزشهای اسلامی را نمی‌شناسند، فقط می‌ینند اصولگرایی جایگاهش را تضمین است، خود را اصولگرا می‌دانند، و عمده ای از اصلاح طلبان هم نمی‌دانند چه چیزی را باید اصلاح کنیم و منافع شان را در آن می‌بینند.

 

 

آنچه جنگ 8 ساله را مقدس کرد، اصول اسلامی بود
وی با بیان اینکه شاید بتوان گفت تنها ۳۰ درصد از اصولگراها و و اصلاح طلب‌ها بدانند که اصول و اصلاح و محتوای آن چیست، تصریح کرد: آنچه دفاع ما را مقدس کرد، اصول اسلامی بود و باید در حرف و عمل‌مان اصولی از انقلاب باشد.

 

 

جنگ تحمیلی نابرابر بود
معاون فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه جنگ هشت ساله ایران نابرابر بود، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس با ایستادگی و از خودگذشتگی همراه بود و به همین دلیل است که مورد تفقد است.

لیلا امیدی از چاپ هفت کتاب در حوزه دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: این کتابها به نویسندگی خانم‌ها بگزاده و شفیعی نیا به تألیف در آمده است.

در پایان مراسم از شش کتاب به نویسندگی فاطمه بگزاده و یک کتاب به تألیف پروانه شفیعی‌نیا رونمایی شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal