آخرین اخبار

4. فروردين 1400 - 11:09   |   کد مطلب: 38532
یک نویسنده اسدآبادی گفت: شهرستان اسدآباد نویسندگان معتبری را درخود جای داده داشتن یک مکان برای انتشار و انعکاس آثار آن‌ها ضروری است.

به گزارش آوای سیدجمال، کیانوش گلزار راغب، نویسنده اهل اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: ورود من به فضای نویسندگی با کمک سردار علی رستمی در سال ۸۷ آغاز شد.

اوبیان کرد: در ابتدای انقلاب و بحبوحه‌ی اقدامات گروهک‌ها و اتفاقات دیگر، مطالعه مبانی اصیل انقلاب اسلامی را آغاز نمودم و پس از اسارت در سال ۶۰ با اجبار نیرو‌های اسارتگاه برخی کتب مربوط به منافقین را نیز مطالعه نمودم که باعث شد بتوانم گام‌هایی مصمم تری برای مقابله با تفکرات این تشکل بردارم.

 

گلزار راغب ادامه داد: اولین بار در سال ۸۷ و به پیشنهاد سرداررستمی دست به قلم بردم و کتاب شُنام را نوشتم که خاطرات رزمندگان در قله شنام است و این کتاب تاکنون بیست بار تجدیدچاپ شده است.

این نویسنده درباره اثر دوم خود نیز گفت:وسوسه‌های نوشه کتابی با محوریت طنز است که مربوط به خاطرات من در ایام نوجوانی است.

او درباره کتاب عصر‌های کریسکان که این روز‌ها از کتب پرسروصدای بازار کتاب است بیان کرد:این کتاب درباره زندگی فردی به نام سعیدسردشتی است که ما به همراه چند رزمنده در زمان جنگ به وی کمک کردیم از یک مهلکه بگریزد.

گلزارراغب ادامه داد:آقای سردشتی پس از دیدن یک مصاحبه از من در تلویزیون با بنده تماس گرفت و سرگذشت خود را تعریف کرد که چه اتفاقاتی برای وی افتاده است.

گلزار رغب ادامه داد:پس از شنیدن سرگذشت سعید، کتاب را در سال ۹۴ نوشتم که مقام معظم رهبری در سال جاری این کتاب را مشاهده و بر آن تقریظ نوشتند که باعث متبرک شدن این اثر به نگاه ویژه ایشان شد.

او درباره اثر بعدی خود گفت:در تلاش هستم کتابی درباره نگاه پدرانه و سبز مقام معظم رهبری به دنیای کتاب بنویسم.

گلزارراغب درباره حوزه ادبیات در اسدآباد نیز گفت:دیارسیدجمال دارای استعداد‌های مستعدی همانند سیدرضاابوالقاسمی، کمال شفیعی، پروانه شفیعی، قاسم علی زارعی است که در صورت توجه می‌تواند به جایگاهی رفیع در سطح کشور دست یابد.

او در ادامه گفت:کتاب دست خدا (به نویسندگی قاسم علی زارعی) مربوط به رشادت‌های یکی از گردان‌های اسدآباد در ایام جنگ است که یکی از دل مشغولی‌های من معرفی نشدن این کتاب ارزشمند است.

این نویسنده ضمن گلایه از اینکه چرا تاکنون مکانی برای انتشار و انعکاس آثار نویسندگان اسدآباد ایجاد نشده بیان کرد:اسدآباد از برخی از استان‌های کشور نیز نویسندگان معتبرتری دارد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal