آخرین اخبار

5. مهر 1399 - 14:50   |   کد مطلب: 36945
سریال تکراری نوع انتصاب در تعزیرات اسدآباد؛
حضور دو روز در هفته برای پست سرپرستی تعزیرات اسدآباد
بار دیگر در شهرستان اسدآباد تغییر و تحول مدیریتی در تعزیرات حکومتی به گونه ای رقم خورده که مسئولی از شهرستان رزن با حفظ سمت در شهرستان اسدآباد هم سرپرست است.

به گزارش آوای سیدجمال، سال گذشته 13 خرداد بود که با انتصاب و معرفی «منصور صداقت نژاد» به عنوان رئیس دستگاه تعزیرات حکومتی اسدآباد، بعداز سال‌ها این دستگاه اداری نظارتی تعزیرات حکومتی  در شهرستان  دارای رئیس اداره به صورت مجزا شد، در حالی که پیش از آن هم رئیس شهر دیگری را با حفظ سمت سرپرست اداره نظارتی این شهرستان بود.

 

حال بعداز گذشت یک سال و اندی که از انتصاب «منصور صداقت نژاد» رئیس اداره تعزیرت حکومتی شهرستان اسدآباد می‌گذرد، امروز در هاله از ابهام شنیدیم که وی از مردادماه امسال پست خود را تحویل و به شهر خودش کرمانشاه رفته است.

 

و بار دیگر شهرستان اسدآباد با جمعیت 110 هزار نفری فردی که در شهرستان رزن سرپرست اداره تعزیرات آن شهرستان را عهده دار است با حفظ سمت در شهرستان اسدآباد هم سرپرست است.

 

البته با این تفاوت که وی دو روز از هفته را در شهرستان اسدآباد است، ناگفته نماند که این اداره از سالهای گذشته تاکنون با کمبود نیرو هم رنج می‌برده است.

حال چند سؤال مطرح ست که :

 

جای سؤال است که با تودیع یک رئیس  و معارفه فرد جدید در زمان تغییر و تحولات در اداره تعزیرات شهرستان اسدآباد چرا این امر رسانه ای نشده است؟

 

شهرستانی با جمعیت 110 هزار نفر چطور می‌شود که اداره تعزیرات آن رئیسی مجزا ندارد و از دیگر شهرها نیرو برای یکی دو روز می‌گیرد؟

 

در این اوضاع نابسامان بازار شهرستان آیا حضور همیشگی رئیس یک اداره در شهرستان ضروری نیست؟
آیا با وجود احتکار 12 دستگاه تراکتور و یا بسیاری از پرونده‌های مشابه نمی‌طلبد که رسیدگی به این پرونده در اداره تعزیرات هرچه سریعتر انجام شود؟ آیا نبود دائمی مسئول در اداره فرقی نمی کند؟

 

حال انتظار می رود که علاوه بر پاسخگویی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، نماینده مردم در مجلس هم این موضوع را پیگیر باشند که چرا این شهرستان هر روز شاهد تغییر و تحولات مدیریتی است و چرا انتصابات که صورت می‌گیرد فرد مسئول را سرپرست می‌گذارند نه رئیس؟!
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal